Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

ICT usluge Hrvatskog Telekoma za poslovne korisnike

Autor: Sponzorirani članak
19. ožujak 2014. u 07:00
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Hrvatski Telekom uz vodeću ulogu na području telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj već nekoliko godina ostvaruje zapažene tržišne rezultate u segmentu ICT-a.

Hrvatski Telekom uz vodeću ulogu na području telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj već nekoliko godina ostvaruje zapažene tržišne rezultate u segmentu ICT-a. Strateška orijentacija kompanije da ponudu klasičnih telekomunikacijskih usluga nadopuni ICT uslugama  rezultirala je akvizicijom vodeće regionalne ICT tvrtke – Combisa, 2010. Godine. Rast prihoda u segmentu ICT-a od 25,5% u 2013. godini, unatoč gospodarskoj krizi, dobar je pokazatelj uspješne poslovne strategije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Hrvatski Telekom uz vodeću ulogu na području telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj već nekoliko godina ostvaruje zapažene tržišne rezultate u segmentu ICT-a. Strateška orijentacija kompanije da ponudu klasičnih telekomunikacijskih usluga nadopuni ICT uslugama  rezultirala je akvizicijom vodeće regionalne ICT tvrtke – Combisa, 2010. Godine. Rast prihoda u segmentu ICT-a od 25,5% u 2013. godini, unatoč gospodarskoj krizi, dobar je pokazatelj uspješne poslovne strategije.

 

Kron d.o.o.

" Usluga Cloud Server omogućila nam je da izbjegnemo rizik kapitalnog ulaganja, buduće troškove održavanja hardvera te se u potpunosti možemo posvetiti našoj primarnoj djelatnosti. Usluga omogućava jednostavno postavljanje web stranica koje su dostupne korisnicima diljem svijeta putem Interneta. Također, Cloud Server omogućio nam je i ostvarenje značajnih ušteda u poslovanju jer resurse servera prilagođavamo prema našim stvarnim potrebama ostvarili smo i uštede u poslovanju."

Razvoj usluga u ICT-u podijeljen je na standardne usluge i na posebna poslovna rješenja. Standardne usluge dolaze s predefiniranim karakteristikama, cijenama i u različitim paketima te najčešće odgovaraju potrebama malih i srednje velikih tvrtki. Većinu ovih usluga čine „cloud“ usluge, koje su smještene na sigurnim poslužiteljima Hrvatskog Telekoma u podatkovnim centrima u Hrvatskoj. Poslovni korisnici već su prepoznali usluge poput Cloud Nadzora vozila, Cloud Servera i Cloud Exchange maila jer su im neophodne u svakodnevnom poslovanju, a odnedavno je portfelj standardnih usluga upotpunjen  Cloud Data centrom, Cloud Pravnim propisima i Cloud Call centrom. Kako bi korisnicima olakšali i ubrzali proces kupovine standardnih ICT usluga, HT je pokrenuo virtualnu prodavaonicu ICT Marketplace u kojoj je moguće sve standardne usluge prije kupovine besplatno isprobati u periodu od 30 dana. Na ICT Marketplaceu moguće je kupiti i poslovne aplikacije koje razvijaju HT-ovi partneri.  To su aplikacije poput Sugar CRM – aplikacije za upravljanje CRM procesima, Online meeting – aplikacije za rezervaciju termina i zakazivanje sastanaka, Spontania video – aplikacije za video sastanke.

 

Cloud storage

U Hrvatskom Telekomu neprestano rade na razvoju novih usluga. Uskoro na tržište stiže usluga Cloud Storage. Riječ je o poslovnoj usluzi koja omogućuje zakup diskovnih prostora smještenih u sigurnost HT podatkovnom centru smještenom u Hrvatskoj. Uslogom se omogućava jednostavno upravljanje, administracija i kontrola diskovnog prostora.

Posebna poslovna rješenja su rješenja krojena prema specifičnim potrebama pojedinog korisnika i pružaju odgovor na najkompleksnije ICT izazove. Potreba za posebnim poslovnim rješenjima najčešće se javlja kod velikih tvrtki. Stručnjaci za posebna poslovna rješenja bave se savjetovanjem, koje uključuje analizu poslovanja, postojeće infrastrukture i postojećih pratećih sustava. Nakon analize HT-ovi stručnjaci kreiraju izvještaj o korisnikovom sadašnjem statusu i prijedloge poboljšanja a potom slijedi dizajn ICT rješenja. Voditelji ICT projekata brinu se za sve faze implementacije rješenja, pružajući korisnicima  vrijeme i prostor da se neometano fokusiraju na svoj primarni posao. Nakon primjene i uvođenja novih ICT sustava u poslovanje, poslovni odnos se ne završava već traje uz razne vidove održavanja i „customer care“ odnosa. 

Autor: Sponzorirani članak
19. ožujak 2014. u 07:00
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close