Mirakul Edukacijski centar započeo je s upisom nove generacije polaznika Community manager Akademije. Community manager je osoba koja održava korporativne profile na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIin i sl. To je također i osoba koja mora imati analitičke sposobnosti, znanja iz marketinga i odnosa s javnošću te novinarstva. Od community managera se očekuje kreativnost i velika doza entuzijazma za vođenje i prilagođavanje kampanja različitim društvenim mrežama.
Specijalistički program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 školskih sati:
MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (3. i 4. travnja 2014.)
Cilj ovog modula je polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti.
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (22. i 23. svibnja 2014.)
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja te vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na odabranim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (12. i 13. lipnja 2014.)
Nakon ovog modula polaznici će nadograditi prethodno stečena znanja razumijevanjem aktivnosti koje su potrebne za podizanje razine interakcije na stranici, privlačenje novih fanova, kao i tumačenje podataka vezanih za svaku od navedenih aktivnosti. Poseban naglasak će biti na content marketing strategiji kao ključnom elementu za uspostavljanje dugoročne veze s communityjem koji u pojedinca, tvrtku ili brand na taj način stječe povjerenje, dijeli sadržaje o istima te u konačnici postaje korisnik/kupac.
Svi predavači na Mirakul Akademiji dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka u području online marketinga i komunikacije. Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content management agencije, Milica Cetinić, account i community managerica u tvrtki Jasno&Glasno, Ružica Vrdoljak, project managerica u tvrtki Gingernet, Siniša Gavrilović, SEO specijalist i višestruko nagrađivan predavač i Davor Runje, koji je zadnje tri godine producirao pedesetak aplikacija za Facebook, od čega su četiri bile hitovi sa šesteroznamenkastim brojem korisnika.