Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Izrada i važnost strategije nastupa na društvenim mrežama

Autor: Sponzorirani članak
23. listopad 2013. u 08:00
Podijeli članak —
Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti

Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti.

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, kako definirati ciljeve nastupa pojedinca, tvrtke ili branda te kako doći do fanova naučit ćete na seminaru i radionici Strategija nastupa na društvenim mrežama , koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 7. i 8. studenoga.

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, kako definirati ciljeve nastupa pojedinca, tvrtke ili branda te kako doći do fanova naučit ćete na seminaru i radionici Strategija nastupa na društvenim mrežama , koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 7. i 8. studenoga.

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Seminar je ujedno i 2. modul specijalističnog programa Community manager Akademija . Community manager Akademija sastoji se od 3 modula ukupnog trajanja 60 školskih sati , a trajanje svakog modula je 20 školskih sati. Više o Akademiji možete saznati na službenim web stranicama.

Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

Autor: Sponzorirani članak
23. listopad 2013. u 08:00
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close