Konferencija Lideri za lidere – Kako razmišljaju vodeći regionalni lideri i kako rješavaju izazove u poslovanju

Autor: Sponzorirani članak , 29. travanj 2014. u 08:00
Vizual

Regionalna konferencija Lideri za lidere održat će se 16. svibnja 2014. u Zagrebu.

'Uvijek sam znao da moram i mogu otići za nečim što me motivira, a to je bilo iskazivanje vlastitog talenta jer nisam znao koliko sam dobar, što sve mogu i što sve postoji u meni', riječi su gospodina Ivana Đikića, hrvatskog znanstvenika i profesora na sveučilištu Goethe Institute of Biochemistry II, jednoga od panelista konferencije Lideri za Lidere. Preuzimanje odgovornosti, predanost i samodisciplina karakteristike su koje određuju lidere, jer lider postajete kada vam drugi poklone svoje povjerenje, ali prije toga morate sami vjerovati u sebe, svoj uspjeh i voljeti ono što radite.
 
Lideri su ljudi koji pokreću gospodarske procese, a ključna je dugoročna dosljednost u radu i držanje smjera koji vodi prema ostvarenju strateškog cilja. 'Trebate sve probleme pojednostaviti i onda ih nije teško rješavati, samo nemojte problem doživljavati prevelikim', ističe  gospodin Ivan Greblički, predsjednik Uprave tvrtke Boxmark Leather d.o.o., također jedan od panelista reginalne konferencije.

U organizaciji tvrtaka Mirakul d.o.o. i Motivacijski govornik d.o.o., regionalna konferencija Lideri za lidere, s ovogodišnjom temom STRATEGIC MANAGEMENT, LEADERSHIP & LIFE BALANCE, održat će se 16. svibnja 2014. u Hotelu Westin, Zagreb, a okupit će vodeće hrvatske i regionalne lidere iz područja međunarodnog poslovanja, financija, proizvodnje i obrazovanja, te iz turizma, enogastronomije, sporta i umjetnosti. 
 
Program i panelisti:
STRATEGIC MANAGEMENT & LEADERSHIP – Kako razviti strategiju izlaska na nova tržišta? 
Panelisti: Ivo Usmiani, Branimir Muidža, Dubravko Hoić, prof.dr.sc. Ivan Đikić, Donald Hudspeth

STRATEGIC MANAGEMENT & LEADERSHIP – Kako steći i zadržati povjerenje investitora i klijenata?
Panelisti: Ivan Milčić, Igor Greblički, Dragutin Kamenski, Filip Filipec

STRATEGIC MANAGEMENT & LEADERSHIP – Financije i konzalting partneri u poslovanju
Panelisti: Hrvoje Zgombić, Boris Galić, prof.dr.sc. Danica Purg, dr.sc. Miroslav Dragičević

LIFE BALANCE
Panelisti (Turizam & Gastronomija): Vlado Krauthaker, Ivan Gligora, Ivana Kolar, Zdenko Leko
Panelisti (Sport & Umjetnost): Gordan Kožulj, Dimitrije Popović, Dalibor Matanić, Ivana Medo Bogdanović, Damir Hoyka
 
Više od dvadeset lidera će u četiri strateška panel razgovora konkretnim primjerima i poslovnim situacijama pokazati s kojim se sve izazovima susreću u svom poslovanju i na koji način prilaze njihovom rješavanju.
'Postoje tri komponente koje su jamac uspjeha: vizija, vjera u to što radite i puno rada. Kada ih uspješno povežete, ne vidim uopće mogućnost da ne uspijete u onome što radite', smatra Hvoje Zgombić, PricewaterhouseCoopers. Cilj konferencije je poticati sagledavanje šire slike potencijalnih mogućnosti koje su pred nama kako bi se promjenom perspektive mogla steći bolja slika funkcioniranja biznisa i osloboditi straha od neuspjeha te inferiornih mogućnosti male zemlje jer nitko nije uspio, a da pritom nije niti jednom pogriješio. 'Onaj tko je dovoljno ambiciozan i kvalitetan svoju budućnost može pronaći i ovdje. Hoće li primanja biti manja ili veća, to je sporedno jer čovjek ima samo jedan život i mora ga posložiti i provesti tako da ostvari sreću i zadovoljstvo,' kaže Branimir Muidža, generalni direktor Tvornice cementa Kakanj i country manager grupacije HeidelbergCement u BIH.
 
Ciljevi konferencije realizirat će se kroz panel razgovore lidera, koje će moderirati Tončica Čeljuska i dr.sc. Jasminka Samardžija, urednica knjige Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere, koja je napravila 100 životnih intervjua s liderima te trogodišnjim istraživanjem došla do temeljnih predispozicija i liderskih karakteristika, a rezultate kvalitativnog istraživanja podijelit će sa sudionicima konferencije u uvodnom dijelu, nakon kojeg slijedi prvi panel. 
 
'Kada ste znatiželjni, onda vam se i spoznaje, ali i mogućnosti jako šire. Treba puno raditi, ne bojati se pogriješiti i na kraju imati malo sreće,' smatra Dubravko Hoić, Calzedonia Croatia.
 
Pokrovitelji konferencije su HBOR, Metronet, Qatar Airways, Vocor media i Virtus dizajn. Medijski pokrovitelji su BIZdirekt, tportal, qLife, JaTrgovac, Banka, Forbes, Jutarnji list, Globus, Narodni radio, Antena Zagreb, SEEbiz.eu, Poslovni turizam, SEEbiz.net, Business magazine, Poslovne novine i Nova Makedonija.
 
Više informacija o konferenciji, s detaljnom agendom i opisom, možete pronaći na službenim web stranicama www.liderizalidere.eu  

New Report

Close