Poslovni.hr

Dominacija ICT tvrtki
Podijelite:
Ukupna vrijednost brendova na ovogodišnjoj ljestvici porasla je za sedam posto u odnosu na 2012. god
Ukupna vrijednost brendova na ovogodišnjoj ljestvici porasla je za sedam posto u odnosu na 2012. godinu/FOTOLIA
Ukupna vrijednost brendova na ovogodišnjoj ljestvici porasla je za sedam posto u odnosu na 2012. god
Gospodarska snaga kineskih kupaca utjecala je na prodaju luksuznih brendova pa su na ljestvici i dva
Gospodarska snaga kineskih kupaca utjecala je na prodaju luksuznih brendova pa su na ljestvici i dva nova brenda Gucci i Prada/FOTOLIA
Gospodarska snaga kineskih kupaca utjecala je na prodaju luksuznih brendova pa su na ljestvici i dva
Tablica prvih 10 brendova
Tablica prvih 10 brendova
Top IT brendovi
Top IT brendovi
Top luksuzni brendovi
Top luksuzni brendovi
Top automobilski brendovi
Top automobilski brendovi
Thumbs 0
Thumbs 1
Thumbs 2
Thumbs 3
Thumbs 4
Thumbs 5
Ukupna vrijednost brendova na ovogodišnjoj ljestvici porasla je za sedam posto u odnosu na 2012. godinu/FOTOLIA
SLIKA: 1 od 6
Gospodarska snaga kineskih kupaca utjecala je na prodaju luksuznih brendova pa su na ljestvici i dva nova brenda Gucci i Prada/FOTOLIA
SLIKA: 1 od 6
Tablica prvih 10 brendova
SLIKA: 1 od 6
Top IT brendovi
SLIKA: 1 od 6
Top luksuzni brendovi
SLIKA: 1 od 6
Top automobilski brendovi
SLIKA: 1 od 6

New Report

Close