Poznata dizajnerica pokušava osvijestiti javnost: Kupujte malo, odaberite dobro i pazite da traje

Autor: Poslovni.hr , 18. rujan 2012. u 09:30

Moto legendarne britanske dizajnerice koja revijom za proljeće/ljeto 2013., pod nazivom “Climate Revolution”, nastoji osvijestiti javnost o klimatskim promjenama

Kakav bi to bio Londonski tjedan mode bez britanske ikone Vivienne Westwood koja je revijom svog brenda Red Label “Climate Revolution” nastojala osvijestiti javnost o klimatskim promjenama. Inspirirana pedesetim godinama prošlog stoljeća, ali i kraljevskim vrtovima, glam kolekcija obuhvaća paletu boja – od crvene i srebrnosive do zelene, plave i metalik nijansi. No ako ste mislili da je Vivienne malo “popustila” u svojim kreacijama, varate se. Iako neke kreacije podsjećaju na retromodele iz “Mad Mena”, itekako se u cijeloj kolekciji osjeća grunge-rock atmosfera, a to je još dodatno istaknula obojenim licima modela u zeleno i ružičasto i perikama, a tu si i “divovske” platforme koje Vivienne obožava.

No nekoliko minuta prije revije Vivienne je novinarima rekla kako je odjeća ne zanima: “Uopće ne marim za modu. Nisam pretjerano ni razmišljala o ovoj kolekciji, reciklirala sam ideje iz prošle linije. Zapravo mi je posao izlika da razgovaram o onome do čega mi je zaista stalo, a to je klimatska revolucija.”

A kraljica punka, koja već neko vrijeme i novcem i volontiranjem podupire različite organizacije koje se bave klimatskih promjenama, otkrila je i na koji način ona nastoji biti ekološki osviještena u svojim kolekcijama: “Moj moto je: ‘Kupujte malo, odaberite dobro i pazite da traje.’ I kupujte samo ono što vam treba. Zapravo, nemojte kupiti moju kolekciju.”

A svoje stavove otvoreno je pokazala i na kraju revije prošetavši pistom s velikim transparentom na kojem je pisalo “Klimatska revolucija”.

(Agencija VLM)

Komentirajte prvi

New Report

Close