Američki proizvođač igračaka Mattel zabilježio je snažan rast profita u drugom tromjesečju, zahvaljujući povećanoj potražnji za brendovima kao što su Barbie i Fisher Price.
U drugom kvartalu kompanija je ostvarila neto dobit od 80,5 milijuna dolara ili 0,23 dolara po dionici, što predstavlja skok od 56 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Usporedbe radi, Reutersovi analitičari u prosjeku su prognozirali profit od 0,16 dolara po dionici. Tromjesečni prihodi od prodaje popeli su se pak 14 posto na 1,16 milijardi dolara, što je također iznad očekivanja. Na poslovne rezultate povoljno je utjecala i potražnja za igračkama temeljenih na Pixarovom animiranom filmu Auti 2.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu