Jadran Galenski planira IPO

Autor: Andreja Šantek,VLM , 10. ožujak 2012. u 19:25

Jadran Galenski Laboratorij (JGL) prošlu je godinu završio sa 63 milijuna kuna dobiti što je rast od 78 posto.

U odnosu na 2010. godinu u prošloj je godini prodaja porasla za 16 posto, a ukupni su prihodi iznosili 725 milijuna kuna od čega je 256 milijuna kuna ostvareno na inozemnim tržištima. O rezultatima treće farmaceutske kompanije u Hrvatskoj u subotu je govorio direktor JGL-a Ivo Usmiani na predstavljanju novog proizvodnog pogona u Svilnom pored Rijeke.

”Prošle smo godine u novu proizvodnju uložili 50 milijuna kuna jer smo padali u proizvodnim kapacitetima. Danas možemo proizvesi 60 milijuna pakiranja godišnje”, kaže Usmiani dodajući kako ove godine planiraju rast prihoda od 25 posto odnosno cilj im je ostvariti dobit od 72 milijuna kuna. Postavili su i ambiciozne planove za sljedećih nekoliko godina, a Usmiani kaže kako je projekcija za 2015. godinu doseći prihode od 1,13 milijardi kuna. Iste godine, dodaje, planiraju izaći i sa IPO-om jer im godinu kasnije na naplatu stižu izdane obveznice. Usmiani je naglasio kako su već davno shvatili da su Hrvatska i regija malo tržište te da se moraju širiti, a najveći su prodor napravili na rusko tržište za koje im marketinški budžet iznosi 10 milijuna eura odnosno 15 posto ukupnog budžeta.

Osnovni biznis JGL-a su generički lijekovi s dodanom vrijednošću koje prodaje pod vlastitim, zašićenim nazivima. Fokus je stavljen na lijekove koji djeluju na kardiovaskularni sustav, lijekove koji djeluju na krv i krvotvorne organe, lijekove koji djeluju na probavni sustav i izmjenu tvari te lijekove koji djeluju na osjetila. Unutar ovog programa ističe se oftalmološka grupa proizvoda, a program očnih kapi predstavlja strateško opredijeljenje tvrtke i s tim se proizvodima planiraju širiti na sva tržišta. Na listi Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje JGL danas ima 108 lijekova.

Osim lijekova, JGL je prepoznatljiv i po svojim bezreceptnim proizvodima, a u 2010. godini na njima su ostvarili 160,6 milijuna kuna prodaje. Nakon 13 godina prisutnosti na tržištu, program Aquamaris za uho, grlo i nos prodaje se na 32 tržišta, a do kraja 2011. godine izvezli su 65 milijuna pakiranja. Prema nezavisnim istraživanjima, JGL je s 5 posto tržišta treća tvrtka u svijetu po prodaji otopina za nos, ali su na prvom mjestu ako se govori samo o proizvodima baziranima na morskoj vodi.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close