Proizvođač sportske opreme Adidas planira najskuplju i najveću oglašivačku kampanju u svojoj povijesti kako bi mogao parirati svojem rivalu Nikeu, piše The Guardian. Drugi svjetski proizvođač sportske opreme priznao je da mora mnogo više uložiti u svoje marke ako želi uhvatiti korak s Nikeom. Herbert Hainer, izvršni direktor njemačke kompanije obećao je “najambiciozniju kampanju” za 2015. godinu nakon što je Adidas počeo gubiti tržišta razvijenih zemalja.
“Razočarenje je što nakon sjajnog ljeta sporta moramo izvijestiti da naša grupa nije uspjela ispuniti visoka očekivanja i preuzimamo punu odgovornost da naše nedostatke brzo ispravimo”, kazao je Hainer. To će uraditi svojim mnogo snažnijim pojavljivanjem u reklamnim kampanjama pa će svoj marketinški proračun za 2015. povećati do 13 posto, odnosno na više od 200 milijuna eura. Adidasova polugodišnja dobit iznosila je tek 20 milijuna eura više od brojke koju planira utrošiti na reklamiranje te će biti 13 posto manja nego je ranije prognozirano.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu