Šire se po regiji: Pepco planira otvoriti čak 30 trgovina

Autor: Poslovni dnevnik , 06. srpanj 2020. u 11:18
Poljski lanac jeftine odjeće već posluje u Hrvatskoj i Sloveniji/Ž. Lukunić/PIXSELL

Pepco je europski maloprodajni lanac koji kupce opskrbljuje odjećom za cijelu obitelj i opremom za kuću po niskim cijenama.

Poljski maloprodajni lanac odjeće i opreme za kuću Pepco najavio je da će prve trgovine u Srbiji otvoriti ove jeseni i da će do kraja godine u njima zaposliti 100 radnika.

Kompanija planira otvoriti 30 trgovina u prvoj godini rada u Srbiji, koja će biti trinaesto europsko tržište na kojem posluje, a prva trgovina bit će otvorena u listopadu u Beogradu.

Pepco je europski maloprodajni lanac koji kupce opskrbljuje odjećom za cijelu obitelj i opremom za kuću po niskim cijenama.

Nude dječju, žensku i mušku odjeću, donje rublje, modne detalje, igračke, proizvode i tekstil za opremanje doma, a trenutno imaju više od 19.000 zaposlenih te više od 2000 trgovina u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Latviji, Litvi, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumunjskoj i Bugarskoj. U rujnu otvaraju prve trgovine i u Italiji.  Brend Pepco nastao je 2004. godine u Poljskoj.

“Vrlo smo sretni što ulazimo na srpsko tržište i jačamo svoju nazočnost u Adria regiji. Sigurni smo da će naši proizvodi zadovoljiti potrebe kupaca u Srbiji.

Naš je brend vrlo dobro prihvaćen u regiji i potpuno smo uvjereni da će tako biti i u Srbiji”, izjavio je Marcin Stanko, direktor operacija za središnju i istočnu Europu kompanije Pepco.

Komentirajte prvi

New Report

Close