“Znamo da je ‘sadržaj kralj’ i s njime treba znati kvalitetno upravljati”

Autor: Promo , 18. prosinac 2018. u 22:00
Marija Dekanić, direktorica agencije za digitalni marketing Logobox

Klijenti – udruge, privatne i državne tvrtke, institucije, ministarstva… prepoznali su naš inovativan pristup.

Bez digitalnog marketinga danas je gotovo nemoguće poslovati. Kvalitetno postavljena digitalna strategija može značajno utjecati na percepciju brendova i važan je faktor u njihovoj transformaciji.

Ključno je stalno biti u tijeku s novim trendovima", kaže Marija Dekanić, direktorica agencije za digitalni marketing Logobox. Agencija posluje od 2014. otkad su se, korak po korak, uspješno pozicionirali pružajući klijentima kompletan set usluga i proizvoda koje im pomažu u tome da budu predvodnici na tržištu i korak ispred konkurencije, ističe direktorica koja nam je u razgovoru predstavila ovu mladu marketinšku agenciju, izazove s kojima se suočavaju, ali i što je sve danas potrebno za dugoročni uspjeh.

Kada ste osnivali agenciju za digitalni marketing Logobox, s koliko ste zaposlenika počeli, a koliko ih brojite danas? 
Logobox je "full-service" marketinška agencija za integrirana rješenja svih oblika marketinga, komunikacije, dizajna i online projekata. Našim klijentima nudimo usluge iz područja digitalnog i content marketinga, web dizajna i web developmenta, grafičkog dizajna te svih oblika aktivnosti vezanih uz marketing i promociju.  Surađujemo s različitim klijentima nudeći im personalizirana rješenja prilagođena njihovim potrebama, industriji i ciljanim javnostima. Krenuli smo kao mala "boutique" agencija, a danas u timu imamo 17 stalno zaposlenih stručnjaka i nekolicinu vanjskih suradnika koji su zaslužni za uspjeh i daljnji rast agencije. Svatko od njih specijaliziran je u područjima u kojima kontinuirano prate trendove i nadograđuju znanja – od kreativnog odjela koji svoje ideje uobličava i prezentira u obliku grafičkog i web dizajna, tiska te izrade promotivnih proizvoda i sustava za prezentaciju, sve do izrade strategija integriranog marketinškog komuniciranja.

Jeste li zadovoljni poslovnim rastom i prihodima od osnivanja tvrtke do danas? Kako biste rezimirali 2018. godinu, bilježite li rast u odnosu na isto razdoblje lani?
Jako smo zadovoljni. Bilježimo kontinuirani rast prihoda od osnivanja do danas. Godina 2017. donijela je značajan iskorak. Imali smo rast prihoda više od 45 posto u odnosu na 2016. godinu. Zadovoljni smo s prihodima u tekućoj godini. U ovoj smo godini osvojili natječaje koji su nam bili posebno važni, i to nam je dalo dodatni vjetar u leđa za ekspanziju. Osigurali smo porast broja stalnih i projektnih klijenata, a rasli smo i financijski – očekivani rast prihoda je više od 10 posto u odnosu na prošlu godinu te rast poslovne dobiti više od 30 posto u odnosu na prošlu godinu. Ovo nam je još jedna potvrda da se naš pristup u kreativnosti i kvaliteti ponuđenih rješenja cijeni i vrednuje na tržištu. Nismo veliki agencijski sustav i to je jedna od naših prednosti zato što klijentima odgovara naša fleksibilnost i brzina u svakodnevnoj operativi, te inovativnost i kreativnost u strateškom promišljanju. 

Pozicionirali ste se kao uspješna agencija, a spominjete i značajne suradnje i projekte. Na što ste posebno ponosni i kako nastojite pridobiti nove klijente?
Na listi klijenata koji su u Logoboxu pronašli partnera i kojima se agencija danas može pohvaliti je veliki broj hrvatskih i inozemnih tvrtki najrazličitijih opsega i tržišnih pozicija – od malih lokalnih tvrtki pa sve do velikih globalnih brendova. Tako se u našem portfelju nalaze, primjerice, razne udruge, privatne i državne tvrtke, ministarstva i državne institucije od kojih možemo istaknuti samo neke; vodeća regionalna kompanija specijalizirana za proizvodnju, otkup, skladištenje i prodaju svježeg i prerađenog voća i povrća Agrofructus, zagrebačko dječje kazalište Žar ptica, ali i velike organizacije i kompanije poput Hrvatske gospodarske komore s kojima radimo na projektu "Kupujmo hrvatsko", RTL televizija, TELE2, Ernst & Young, Belja, L'Oréal, DIV grupaAssa Abloy, Avant car, Burger King i drugi. Upravo smo odradili i kompletnu branding kampanju za potpuno novi hrvatski brend naočala – Maus Maky. Svi oni u Logoboxu su prepoznali drugačiji, inovativan pristup u suradnji s klijentima i partnerima, što iz godine u godinu dokazuju povjerenjem i razvojem novih projekata.  Nove klijente dobivamo na različite načine – pozivnim natječajima, ali i direktno preporukama od strane naših dugogodišnjih klijenata. Bilo da je riječ o velikom klijentu ili manjem projektu, uvijek se trudimo dati sve od sebe  jer u konačnici sve to vidimo i kao referencu za neke buduće projekte. Neki klijenti se jave nakon što vide neki naš odrađeni projekt – to nas iznimno veseli i daje poticaj za daljnji rad. 

Što je onda po Vama danas ključno za uspjeh agencije za digitalni marketing? Koliko Vam pomaže korištenje digitalnih platformi? 
Bez digitalnog marketinga danas je gotovo nemoguće poslovati. Kvalitetno postavljena digitalna strategija može značajno utjecati na percepciju brendova i važan je faktor u njihovoj transformaciji. Ključno je stalno biti u tijeku s novim trendovima, ali jednako tako i znati prepoznati i predvidjeti ono što će klijentima omogućiti novu razinu komunikacije prema ciljanim javnostima i povrat uloženog. Ono što je nama osiguralo uspjeh i uvrstilo nas među vodeće agencije za digitalni marketing je naša usmjerenost na stalno učenje i inovacije. U razvoju naših usluga, digitalizaciju gledamo kao integralni dio poslovanja koja se prožima kroz sve sustave, dok se u razvoju usluga digitalnog marketinga vodimo činjenicom da je "sadržaj kralj" te s njime treba znati kvalitetno upravljati. 

New Report

Close