Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom

Autor: Poslovni.hr , 15. ožujak 2016. u 11:34
Fotolia

Nakon ovog seminara naučit ćete zašto je delegiranje zadataka korisno za Vas i Vaš tim, kako bi Vam ostalo više vremena za strateško upravljanje i razvoj svojih zaposlenika.

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na tu funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom (novom) timu iz brojnih razloga. Jedan od najčešćih je što ne znaju kako, ili kako najbolje. Nakon ovog seminara naučit ćete zašto je delegiranje zadataka korisno za Vas i Vaš tim, kako bi Vam ostalo više vremena za strateško upravljanje i razvoj svojih zaposlenika.

Termin, satnica i lokacija
datum: srijeda, 8. lipnja 2016.g.
lokacija: Zagreb, Oreškovićeva 6H/1
satnica:  10.00 – 15:30 sati 

Zašto investirati u edukaciju?

Svrha: naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije.

Cilj: nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka kroz usmjeravanje zaposlenika, delegiranje zadataka i razvojnih razgovora. Cilj je učinkovito upravljanje resursima (ljudi, vrijeme) kako bi se postigla veća produktivnost, potaknuo timski rad i preuzela odgovornost za postizanje ciljeva u okviru budžeta, na ispravan način i na vrijeme.

Koje su teme?

  • uvod: što je upravljanje?
  • uspješan razvoj zaposlenika i stil vođenja
  • delegiranje kao alat razvoja članova tima
  • što (ne) treba delegirati, kako i kada?
  • proces delegiranja, prepreke i tipične greške
  • upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
  • delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
  • delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Vlasnicima tvrtki, partnerima, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima i voditeljima timova svih razina u organizaciji. Osobito se preporuča zaposlenicima koji su u planu razvoja menadžerske karijere i koji će u skoroj budućnosti preuzeti odgovornost za upravljanje timom, nedavno su bili promovirani ili su već preuzeli menadžersku funkciju, ali postoji potreba za unapređenjem njihovih upravljačkih kompetencija.

Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu.

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, Women in Adria, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

 

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije  za prijave do 20. svibnja znosi 1.000,00 kn + PDV.  Cijena kotizacije nakon 20. svibnja iznosi 1250kn + pdv. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Preuzmite poziv i prijavnicu u pdf formatu.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 5. lipnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 6.lipnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

ISKUSTVA POLAZNIKA

Seminar: NAUČITE TAJNE PRODAJE – PRODAJNE VJEŠTINE

Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz

  • "Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
  • "Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
  • "Odlična organizacija seminara"
  • "Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
  • "Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
  • "Pogađa u srž."

 Seminar: FRANŠIZE – Kako da drugi šire moje poslovanje?

Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz

  • "Predavačica je ekspert o franšizama."
  • "Saznali smo konkretne informacije potrebne za posao."
  • "Odlična i aktualna tema."
  • "Dobili smo konkretne odgovore na sva pitanja."
  • "Nisam imao iskustava i malo znam o temi, sad sam puno naučio."

Komentirajte prvi

New Report

Close