Kako organizirati evente s “VAU” efektom

Autor: Poslovni.hr , 21. rujan 2016. u 13:54
Foto: Fotolia

Alati s kojima ćete ostvariti uspjeh! Svojim poslovnim partnerima ili potrošačima podarite nešto za pamćenje!

Eventi ili događanja postali su omiljeni marketinški i PR-ovski alat bez kojih danas teško možemo zamisliti djelovanje u poslovnoj areni čak i onih malih poslovnih subjekata. Pod ovom već udomaćenom riječi event kriju se razna događanja kao što su svečanosti, ceremonije, natjecanja, kongresi, konferencije, izložbe, promocije, festivali ili zabave. Iako se možda gledajući sa strane čini da nema puno mudrosti organizirati tako nešto, kada se krene u proces svi vrlo brzo shvate koliko je toga tu i kako organizirati dobar event nije nimalo jednostavno. Čak i kada znate kako i imate iskustva uvijek se može napraviti bolje, više i kreativnije.

Kako su eventi javna događanja tako su i vrlo javne sve greške koje se ne mogu sakriti pa i jedna sasvim mala greška može pokvariti cijelu priču i goste ostaviti razočarane.

A ima li što gore od toga?

Zato za organizaciju evenata treba imati dovoljno znanja i kreativni um kako bi mogli napraviti nešto za pamćenje, nešto unikatno i jedinstveno što će gostima izmamiti uzdahe i osigurati da još dugo dugo pamte te trenutke. Najvažnije u tome je što će ta ljepota koja će ih ispunjavati biti povezana s Vašim brendom i svaki put kada vide Vaš logo ili proizvod pojaviti će se lijepe emocije. To je BINGO kojeg svi u poslovnom svijetu tražimo. Upravo zbog toga su eventi vrlo bitan i moćan alat.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je namijenjena svima koji se bave marketingom ili odnosima s javnošću kao i onima koji žele otkriti male tajne dizajniranju kreativnih događanja o kojem će svi pričati.

Zašto investirati u ovu radionicu?

  • Svrha edukacije:
  • – naučiti organizirati event koji će ispuniti zadane ciljeve i osigurati VAU efekt
  • – naučiti kako voditi tim, a da nitko ne poludi
  • – naučiti se fokusirati na sitnice koje su zapravo vrlo bitne
  • – izaći iz kutije i razmišljati kreativno
  • – otkriti male trikove koji zlata vrijede
  • – naučiti postaviti "antistresni um"
  • – otkriti što su "surprajseri"

Koje su teme:

  • – što su eventi i zašto ih trebamo
  • – pregled raznih eventa i njihovih specifičnosti
  • – kako postaviti okvir
  • – osnovni elementi eventa i kako ih odabrati
  • – sitnice bez koji se ne može
  • – oku lijepo, a srcu drago (vizual i dizajn eventa)
  • – pozivnice i ostali promotivni materijali
  • –  neka bude kreativno, mašta može svašta
  • – kako voditi tim
  • – kako ubaciti "surprajsere"
  • – ništa bez društvenih mreža
  • – antistresni um daje više
  • – PR prije i poslije
  • – zašto maziti novinare i VIP goste
  • – kraj nije kraj

Trajanje treninga i satnica: Seminar se održava s početkom u 10:00 sati. Satnica je od 10.00 – 17.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena od 12.15-13.15 sati, te dvije kraće pauze tijekom dana (prije podne i poslije podne) 

O predavaču:  mr. sc. Danijela Gašparović

Diplomirala je na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu, zatim je  magistrirala marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Završila je i Odnose s javnošću na London school of public relations.  Bavi se slikarstvom (6 samostalnih izložbi u Zagrebu i Briselu) i pisanjem (knjiga Plavuša u borbi s nosorogom, knjiga u pripremi Kreativno razmišljanje čini razliku). Dugo vremena radila je kao direktor prodaje, marketinga, te korporativne komunikacije i ta iskustva su joj uvelike pomogla u daljnjoj karijeri. Dugi niz godina proučavala je mnoge samorazvojne tehnike i pohađala razne seminare (Bruno ŠimlešA, NLP-a, life coachinga i dr).  U proučavanju drevnih znanja i mudrosti obišla je Tajland, Burmu, Meksiko, Indiju, Izrael….! Danas se bavi edukacijama i PR-om, vlasnica je portala Lifex.hr, piše kolumnu i urednica je online magazina. Sva svoja profesionalna, znanstvena i životna znanja i iskustva spojila je u jednu vrlu zanimljivu priču, u mudrost  koja zadire u sve segmente naših života i otkriva kako možemo biti sretni, nadahnuti i inspirirani.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 25. listopada 2016. iznosi 1.000,00 + PDV.  Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450,00 kn + PDV. U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 7.studenog 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 7.studenog 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu možete preuzeti OVDJE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close