Imate li priču koja prodaje? Kako „prodati“ sebe, tvrtku i proizvod kupcima, medijima, investitorima…

Autor: Poslovni.hr , 12. veljača 2015. u 13:37
Fotolia

Predavači: Violeta Colić, Kristina Laco

Gost-predavač: Mislav Šimatović, glavni urednik Poslovnog dnevnika

U vrijeme nikad veće konkurencije i zasićenosti informacijama koje nas bombardiraju sa svih strana najveći izazov postaje kako se sa svojim porukama probiti do onih kojima se obraćamo i kojima nešto želimo reći ili prodati. Kako da netko uopće čuje za nas?

Osim oglašavanja u najgledanijim ili najčitanijim medijima, za koje naravno treba imati odgovarajuće budžete, postoji i niz drugih alata koji su vam na raspolaganju, a kojima možete komunicirati s vama relevantnim javnostima. PR ili odnosi s javnošću nisu samo odnosi s medijima već odnosi s različitim javnostima, od kojih su jedna i mediji. Ali osim njih tu su svakako i kupci i poslovni partneri i dobavljači i vaši zaposlenici… Sa svima njima trebate i morate komunicirati s različitim svrhama i ciljevima i na različite načine da biste vodili uspješan posao. Svakome od njih morate znati prodati svoju priču da bi netko tražio i kupio baš vaš proizvod, da biste osigurali sredstva za širenje posla, dobili bolje uvjete te da bi najbolji ljudi bili spremni raditi baš za vas. Savladavanje vještina učinkovite komunikacije omogućit će vam da vam se svako ulaganje u komunikaciju, koliko god malo ili veliko bilo, isplati u najvećoj mogućoj mjeri.

Ovaj je seminar interaktivan, uči se na primjerima iz prakse i prožet je praktičnim radom sudionika.

Cilj seminara:

Polaznici će naučiti:

  • Što su odnosi s javnošću i po čemu se razlikuju od oglašavanja
  • Zašto je važno imati priču i kako osmisliti svoju priču (ili osvježiti postojeću)
  • Kako učinkovito upravljati odnosima s ključnim javnostima
  • Kako koristiti komunikacijske kanale, alate i tehnike
  • Kako upravljati online prisutnošću i dobiti više pažnje
  • Kako se probiti u medije i pričati s medijima

Kome je seminar namijenjen:

Poduzetnicima, vlasnicima poduzeća i obrta svih vrsta i namjena, voditeljima i menadžerima u većim tvrtkama koji se bave i komunikacijama, privatnom sektoru, javnom sektoru, neprofitnim organizacijama, državnim institucijama te svima koji žele osmisliti svoju priču i učinkovito upravljati komunikacijama

Kolika je cijena kotizacije?

Puna cijena kotizacije iznosi 1.500,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 13. ožujka 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 14. ožujka 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Preuzmite pozivprogram i prijavnicu za seminar u .pdf formatu.

 

Doznajte više:

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

Komentirajte prvi

New Report

Close