Odnosi s javnošću bili su zamišljeni kao društvena tehnologija za ocjenjivanje i brigu o društvenom povjerenju.
No, pojavili su se novinarstvo marki, marketing sadržaja, integrirano komuniciranje i mnoge druge stvari koje nude isto, ali još i bolje. Što to znači za odnose s javnošću? Dio odgovora na ta pitanja u sklopu predavanja "Smrt odnosa s javnošću" na Weekend Media Festivalu dat će dr. sc. Dejan Verčič, profesor i pročelnik Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu