“Uvođenjem 1.6 i-DTEC pogonskog agregata spojili smo sigurnosti i udobnosti SUV vozila sa štedljivosti i upravljivosti vozila C ili D segmenta. Znatno smo smanjili težinu vozila te uveli čitav niz poboljšanja na šasiji”, izjavio je Kazuhiro Sekine, Asistent voditelja ključnih projekata prilikom predstavljanja Honde 1.6 i-DTEC .
Inače, 1.6 i-DTEC najlakši je dizelski pogonski agregat u svojoj klasi s impresivno niskom potrošnjom goriva. Potrošnja goriva u kombiniranoj vožnji iznosi 4.5 l/100km, a emisija CO2 u 119 g/km (30 g/km manje u odnosu na 2.2 i-DTEC MT)
Vozilu je smanjena i težina tako da je sam pogonski agregat težak 47 kg tj. lakši od 2.2 i-DTEC agregata. Cjelokupni pogonski sklop je 116 kg lakši od pogonskog sklopa CR-V-a s 2.2 i-DTEC pogonskim agregatom. I novorazvijeni sustav za vožnju unatrag znatno smanjuje opterećenje na upravljački sustav te smanjuje razinu buke prilikom vožnje unatrag.
CR-V je dobio maksimalnih 5 zvjezdica na posljednjem 2013 EURO NCAP crash testu. ACE struktura, a naročito prednji poligonalni glavni okvir, spriječava otklon između vozila različitih veličina i konstrukcija u cilju sprečavanja deformacija kabine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu