Odluku o kupovini 70% kupaca nekog proizvoda ili usluge donesu upravo kad se nalaze u nekom prodajnom prostoru, koliko god mislili da tu odluku donose prije samog ulaska u trgovinu.
Kupac naime može doći s namjerom kupiti određeni proizvod, ali to ne znači da će upravo s tim proizvodom izaći iz trgovine ili da uz taj proizvod neće kupiti dodatne proizvode koje nije inicijalno imao namjeru kupovati.Prema istraživanju tvrtke OgilvyAction čak 20% kupaca kad se nalazi u samoj trgovini impulzivno kupuje proizvode unutar određene kategorije robe unutar koje nisu uopće imali nikakvu namjeru kupovati prije ulaska u samu trgovinu. Četvrtina tih kupaca svoju odluku o kupovini proizvoda unutar tih kategorija donijela je na osnovu reklame, označavanja ili pozicioniranja unutar samog prodajnog prostora. Zanimljivo je da 10% kupaca koji su imali vrlo izraženu namjeru kupiti određeni proizvod te donijeli odluku o tome prije ulaska u samu trgovinu, ipak taj proizvod ne kupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu