Grafiti postali biznis, a nakon Zagreba slijedi pohod na London

Autor: Poslovni.hr , 12. rujan 2012. u 22:00

Anel Krkić, vlasnik AK Wallsa, kaže da su za pokretanje biznisa najvažniji plan i cilj, a nakon što se otisnuo u poduzetničke vode u Hrvatskoj, neće se tu zaustaviti

Studio AK Walls nudi usluge oslikavanja interijera, eksterijera te besplatne savjete za preuređenje privatnih i poslovnih objekata. Cijela se priča zakuhala 1997. kada sam oslikao prvi komercijalni rad (do tada sam radio grafite) – benzinsku postaju u kvartu. Pomislio sam da je to to, no tada je vlasnik susjednoga kafića zatražio da i njemu oslikam zid od 15 m i tako mi se upalila lampica za biznis.

Nakon toga su uslijedili brojni radovi, pretežno za kafiće. Dobio sam pojačanje akademske slikarice Iris Mihatov-Miočić, što je diglo studio za još jednu razinu“, ističe vlasnik Anel Krkić i dodaje kako ne bi upisao ugostiteljsku školu da je znao da će oslikati pola Zagreba. U pokretanju posla najveća su mu prepreka bile financije, a kako je kretao od nečega potpuno ”underground“ kao što su grafiti, trebalo mu je vremena da se stvori brend i kvalitetan vizualni identitet. ”Oslikana Zaklada ‘Ana Rukavina’ naš je ponos jer osim što smo oslikali prostor, cijeli smo projekt humanitarno odradili. Od komercijalnih radova izdvojio bih oslikavanje deset lokala za Darija i Josipa Šimića te dizajn logotipa za Vivas barove koji krase pola grada“, s ponosom ističe Krkić. Dodaje kako je u posljednje vrijeme otvoreno dosta studija, a jednom je vidio i nespretno izvedenu kopiju svojega rada. Kaže da su klijenti u vrijeme krize oprezni u odabiru oslikanih elemenata, nerijetko se izbacuju pojedine ideje i zamjenjuju ih nečim jednostavnijim kako bi im slikarski projekt bio efektan a povoljan. ”Naravno ima onih koji mogu i žele otkupiti veće slikarske projekte jer uz ostvarenje svojih tematskih želja dobivaju i kompletan vizualni identitet. Često se događa i nesporazum u komunikaciji pa klijenti odustaju od dogovora a da ne jave konačan ishod, što nam je ponekad iscrpljujuće, pogotovo ako iza sebe imamo likovna rješenja i skice koje više ničem ne služe“, žali se Krkić. Svim potencijalnim novim poduzetnicima poručuje kako su za pokretanje posla najvažniji plan, program i cilj. Bez navedenog nema dobrih pomaka i napretka. Važno je osigurati dobar marketinški plan, što olakšava svaki projekt u nastajanju i daljnjem radu. Kao uzore ističe Bruketu i Žinića, a posebno mu se svidjela ”vibra“ njihove tvrtke. Nakon što se uspješno otisnuo u poduzetničke vode, ne namjerava se zaustaviti. ”Idealna zemlja za pokretanje biznisa mi je Engleska. Radio sam tamo neko vrijeme. Vibra je dosta drukčija, ljudi su otvoreniji prema novim trendovima, tržište je veće, a financijsku stranu mislim da nije potrebno spominjati. Što se tiče Iris, mislim da ona ostaje u Hrvatskoj tako da će vjerojatno biti direktorica podružnice u Zagrebu”, zaključuje Krkić. (pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close