U Splitu još dvije sajamske izložbe: kave i Mediteranski sajam

Autor: Snježana Vujsić Sardelić , 07. prosinac 2005. u 01:00

Posljednjih je godina splitski proljetni sajam GAST postao jedan od značajnijih gastrodogađaja u Hrvatskoj. Sajam, prema informacijma iz tvrtke Sajam Split koja mu je osnivač, ima trend rasta izlagačkog prostora, izlagača i posjetitelja.
Na prošlom sajmu je, primjerice, bilo 600 domaćih i stranih izlagača, a kako kaže Marija Dupor iz marketinga tvrtke, za sajam koji će se održati od 1. do 5. ožujka 2006. na žnjanskom platou, očekuje se porast broja izlagača od 15 posto.
U okviru GAST-a održavaju se inače četiri izložbe – sajam prehrane, pića, ugostiteljske opreme i sajam hotelske opreme. Uz GAST, u istom terminu održava se i Sajam slobodnog vremena – Gušti (sajam lova, ribolova, sporta, rekreacije, automobila, motorkotača i skutera, te sajam kampera, vrta, hortikulture, hobija i zdravog života). Ponudit će se i dvije nove izložbe – Sajam kave i Mediteranski sajam kao zajedničku izložbu poljoprivrednih mediteranskih kultura te izložbu kulture, tradicije i ljepote Sredozemnog mora. Premda primarno namijenjena prezentaciji tradicionalnih gastronomskih i kulturnih vrijednosti Hrvatske, Marija Dupor kaže kako i ova priredba ima komercijalni karakter jer će na njoj, osim brojnih udruga i neprofitnih institucija, izlagači biti zadruge, vinari, maslinari… Cilj je da se na Mediteranskom sajmu prezentiraju obilježja svih zemalja mediteranskog bazena.
GAST je postao poznat i kroz nekoliko, sad već tradicionalnih, popratnih sadržaja. Jedan od popularnijih je natjecanje “Zlatna kaciola” na kojemu se poznati kuhari natječu u spravljanju hrane na zadanu temu. Tvrtka partner prošloga sajma te sponzor natjecanja bila je Podravka, a organizatori se nadaju da će sličan aranžman s koprivničkom tvrtkom postići i ove godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close