Riječki 3. maj još s Tankerskom plovidbom i Uljanik plovidbom nije ugovorio novogradnje koje su od vitalnog značenja za nastavak poslovanja ovog škvera.
Prema riječima predsjednika Uprave 3. maja Željka Starčevića, iako se sada situacija u 3. maju stabilizirala, u pitanju ugovoranja dva plus dva broda s Tankerskom te Uljanik plovidbom i dalje je status quo.“Nadam se da ćemo održati sastanke s predstavnicima Tankerske i Uljanik plovidbe već ovog, a najkasnije idućeg tjedna“, navodi Starčević. U kontekstu posljednjeg kruga pregovora s Bruxellesom o dogovaranju načina uvjeta privatizacije, ishodom kojih se sindikati osjećaju izigrano, te najavljuju velike prosvjede, te sadašnjom poslovnom vizijom za 3. maj, otvara se prostor sumnji da bi se traženo rezanje kapaciteta moglo negativno odraziti upravo na riječki škver. No Starčević ne vjeruje u tu opciju i smatra tu sumnju ishitrenom. “Napravili smo model za provedbu gradnje tih nužnih brodova i sada ga treba operacionalizirati. Najveći problem su izvori financiranja i tu nam svakako treba pomoć Vlade“, objašnjava Starčević. Poznato je da je 3. maj Tankerskoj i Uljaniku poslao bitno sniženu cijenu u ponudi za gradnju dva plus dva tankera, no nužni su osigurani izvori financiranja. Kako su komercijalne banke otežale pristup novcu, nužna je konkretna pomoć i Vlade i brodara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu