‘Nebeskim pecivima’ zasad hrani trgovačke lance i ugostitelje

Autor: Božica Babić , 14. siječanj 2015. u 22:00
Josip Knežević u privatni je biznis ušao nakon deset godina iskustva u pekarstvu

S 300 tisuća kuna otvorio je pet radnih mjesta. Namjerava još investirati i uskoro broj zaposlenih povećati na 15.

Godinama je kovao planove o pokretanju vlastitog biznisa, kaže Josip Knežević iz Donjeg Miholjca, i konačno je lani krenuo u realizaciju mladenačkih snova.

Sredinom kolovoza registrirao je tvrtku Manna, a prostor za proizvodnju smrznutih pekarskih proizvoda zakupio je u poduzetničkom inkubatoru Osvit u Donjem Miholjcu. U suvremenu opremu investirao je više od 300 tisuća kuna, čak 70 posto ulaganja njegova je ušteđevina, a ostatak je namaknuo putem kredita. Već u prosincu na tržište je plasirao prve količine proizvoda. Isporučuje ih lokalnim kupcima. Trenutačno zapošljava pet radnika.

 

Knežević

Naši su proizvodi pripravni za pečenje tri minute nakon vađenja iz zamrzivača

"Možda je nekome pet zaposlenika zanemariv podatak, no u golemoj nezaposlenosti koja vlada u ovom dijelu Hrvatske otvaranje svakog novog radnog mjesta veliki je uspjeh", kaže Knežević i navodi kako namjerava još investirati i uskoro broj zaposlenih povećati na 15. Tek mu je 29 godina, no iza njega je bogato iskustvo u pekarstvu, više od desetljeća. Oduvijek je, otkriva, svoju budućnost želio graditi u pekarstvu. Nakon završetka srednjoškolskog stručnog obrazovanja karijeru je počeo graditi kao voditelj proizvodnje u jednoj tvrtki u pekarskoj branši, posljednje dvije godine, prije nego se uputio u privatne poduzetničke vode, bio je i direktor te tvrtke.  

Zbog ljubavi prema pekarstvu ime svoje tvrtke, iznosi, birao je s velikom pozornošću. Našao ga je, dodaje, u starozavjetnom rukopisu, odabrao je riječ – manna – kruh, odnosno hrana s neba. Tehnološki procesi koje primjenjuju, objašnjava, potpuna su novost na tržištu jer su proizvodi pripravni za pečenje samo tri minute nakon vađenja iz zamrzivača.  Lepeza proizvoda vrlo je raznovrsna, od lisnatog tijesta, preko kroasana i raznih drugih peciva do mini gužvara, kruha i lepinja.

Uz svoju robnu marku pod imenom Manna pripravni su, kaže, po narudžbama kupaca proizvoditi i njihove robne marke. Ovih dana finaliziraju rješenja vezana uz dizajn pakiranja proizvoda te katalog kojim se u veljači namjeravaju predstaviti na nacionalnom tržištu. "Stvoriti brend koji će u roku dvije godine biti prepoznatljiv na tržištu i koji će postati sastavni dio ne samo svakog kućanstva nego i ugostitelja i hotelijera", iznosi Knežević svoje poslovne ambicije. Ne razmišlja o vlastitoj maloprodaji, ukupan asortiman nudit će kroz veleprodaju trgovačkim lancima, hotelima i ugostiteljima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close