Poslovni.hr

Što je pokazao korona šok i gdje su pronašli ključ preživljavanja
Podijelite:
26-drk
Dragutin Drk/Sandra Šimunovic/PIXSELL
26-drk
26-podr
Brendovi koji su u ovom razdoblju održali prisutnost i odnos s potrošačima kažu u Podravki
26-podr
29-metro
Predsjednik Uprave Metroa Thierry Guillon-Verne
29-metro
30-heine
Filip Rabuzin, direktor marketinga u Heinekenu Hrvatska/Saša Ćetković/PIXSELL
30-heine
30-ledo
Unatoč brojnim izazovima uspjeli smo ostati inovativni, kaže Antonija Ivanković, marketing menadžerica za Ledo/Igor Kralj/PIXSELL
30-ledo
matak
Zdenko Matak, član Uprave Erste banke
matak
saponia
Dajana Mrčela predsjednica Uprave Saponije
saponia
sonja
Sonja Miočić, direktorica komunikacija Tele2 Hrvatska
sonja
tihana
Tihana Vujčić, direktorica Marketinga za Barcaffe
tihana
trbovic
Žaklina Trbović, članica Uprave Zubak grupe
trbovic
ancic
Iva Ančić, rukovoditeljica odjela brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska/Dalibor UrukaloviĆ/PIXSELL
ancic
Thumbs 0
Thumbs 1
Thumbs 2
Thumbs 3
Thumbs 4
Thumbs 5
Thumbs 6
Thumbs 7
Thumbs 8
Thumbs 9
Thumbs 10
Dragutin Drk/Sandra Šimunovic/PIXSELL
SLIKA: 1 od 11
Brendovi koji su u ovom razdoblju održali prisutnost i odnos s potrošačima kažu u Podravki
SLIKA: 1 od 11
Predsjednik Uprave Metroa Thierry Guillon-Verne
SLIKA: 1 od 11
Filip Rabuzin, direktor marketinga u Heinekenu Hrvatska/Saša Ćetković/PIXSELL
SLIKA: 1 od 11
Unatoč brojnim izazovima uspjeli smo ostati inovativni, kaže Antonija Ivanković, marketing menadžerica za Ledo/Igor Kralj/PIXSELL
SLIKA: 1 od 11
Zdenko Matak, član Uprave Erste banke
SLIKA: 1 od 11
Dajana Mrčela predsjednica Uprave Saponije
SLIKA: 1 od 11
Sonja Miočić, direktorica komunikacija Tele2 Hrvatska
SLIKA: 1 od 11
Tihana Vujčić, direktorica Marketinga za Barcaffe
SLIKA: 1 od 11
Žaklina Trbović, članica Uprave Zubak grupe
SLIKA: 1 od 11
Iva Ančić, rukovoditeljica odjela brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska/Dalibor UrukaloviĆ/PIXSELL
SLIKA: 1 od 11

New Report

Close