Za nove početke: ‘Hrvatska ima šansu izaći iz okova koncepta sunca i mora’

Autor: Marija Crnjak , 24. veljača 2021. u 07:34
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Kad je u pitanju sezona 2021., Hrvatska se promovira kao i ostalih 30-tak vodećih turističkih destinacija svijeta, u skladu s mogućnostima i zbivanjima.

Hrvatska je turističku stagnaciju imala već prije Covid krize, zbog toga što je zapela u konceptu sunca i mora, a pandemija nam je dala priliku da konačno pokrenemo i ubrzamo proces stvaranja nove kvalitete, certificiranih proizvoda i sadržaja koji će biti osnova za dalje.

Katarina Miličević, patnerica u Horwath HTL/IGOR KRALJ/PIXSELL

Stoga hrvatski investitori i destinacije trebaju ustrajati na razvoju, unatoč padu entuzijazma koji je pandemija možda donijela, istaknula je na susretu s novinarima Katarina Miličević, patnerica u Horwath HTL, dodajući kako konzultanti kao partneri sektora žele poručiti malim i srednjim poduzetnicima da ne odustanu od turizma.

Prilika za kvalitetu

“Vidjeli smo u ovoj krizi koliko nam je turizam važan, i ne treba nas obeshrabriti činjenica da ima visok udjel u BDP-u Hrvatske. Mnoge turističke zemlje koje su se, iako su razvijale i druge djelatnosti i to vrlo uspješno, isto tako opredijelile za razvoj turizma imale su jasan cilj i nisu požalile, danas su sjajni primjeri.

30

milijuna impresija na društvenim je mrežama privukla HTZ-ova kampanja ‘Croatia Full of New Beginnings'

Turizam će se oporaviti, ljudi će i dalje putovati, a mi imamo priliku napraviti kvalitetan proizvod”, istaknula je Miličević koja oporavak turizma globalno vidi u srednoročnom razdoblju, no ne želi predviđati detalje.

Za nove početke

Kad je u pitanju sezona 2021., Hrvatska se promovira kao i ostalih 30-tak vodećih turističkih destinacija svijeta, u skladu s mogućnostima i zbivanjima, smatra Miličević.

Iz Hrvatske turističke zajednice jučer su objavili kako je njihova kampanja na društvenim mrežama “Croatia Full of New Beginnings” na 15 inozemnih tržišta u svega mjesec dana postigla odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od dva milijuna.

Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Dajte se okanite  glupih tema i  krenite pisati  o  AKTUALNIM   ČIREVIMA  koji  nas muče..

1.  DRŽAVA  NE PLAĆA RAČUNE ………..?    Pa, stvarno je to već prešlo svaku normalnu i razumnu granicu ……Što im je došlo..?  Kud stavljaju novce ?

2.   NAS NIJE BRIGA ZA INU !-  Da li je Ina naša, Vaša, svemirska ….koga briga o.k.?  …Dok je HZD na vlasti cijena nafte će u svijetu biti x , a kod nas  x 12

3.  MInistarstvo zdravstva NE FUNKCIONIRA.  Upravni predmeti traju između

30 dana, ako iskorištiš položaj i nađeš nekoga da ti sredi predmet  ili 12 mjeseci,

možeš kampirati  ispred Ksavera i umrijeti od gladi…nikoga to ne zanima….

Gosp. Beroša nema .- zauzet je. Pomoćnici i pomoćnice vode politiku rada na Ministarstvu..Tu – nikad nema reda.  NIKADA. …Predmeti  se urudžbiraju  po redu.. I ONDA IM SE GUBI SVAKI TRAG…… Nemaš broj… NE ZNAŠ GDJE TI JE PREDMET ….nema infomacija o predmetu…. čekaš ko budala ….

A ima i preko reda UVIJEK.  Nazovu  prijatelji i prijateljice……i sve ide glatko ?

Pa, do kada više tako?…….Sva ministarstva rade bolje od zdravstva, Svi su

korektniji, brži….Pa, kad imaju raditi s tim jednostavnim rješenjima ..???

Otvaraš lokala, zatvaraš lokal…proširuješ ..ne proširuješ….. ja to NIKADA

U OVOJ DRŽAVI – neću razumjeti……..zašto to rade ?

 

Kupite program za  unos predmeta  već kod zaprimanja, dajte nam broj, da vidimo kako se predmet rješava  …. i gotovo…..!  Pa, kako bi mogli cijeniti takve

ljude,  takvu stranku….koji nam  to rade …Zdravstvo.? NAjbogatije ministastarstvo S  NAJVIŠE POLITIČARA ….U  vladi…ma  , koma i  pakao  …………….

 

 

 

…i onda će svizac zamotati čokoladu, a anemični gojenac donijeti odluku o ukidanju reketa HGK

New Report

Close