nesreće se dešavaju na žalost.
sad baš da ste na forum stavili tu vijest malo je onako.. neumjesto , ali ok svatko ima svoje.
s druge strane Lenac neće propast i sigurno nitko neće prodat dionice sutra.
Pa eto sokiralo me i rastuzilo pa sam u trenutku pozelio podijeliti s onima kojima je vjerojatno stalo, a to su suvlasnici, ne..?
Oni koji odmah vide neku zlu namjeru i valjda moju zelju za rusenjem dionice mozda bolje da se pozabave svojom paranojom.
Ne isključujemo ni tu mogućnost kolega, sad bi već i bilo vrijeme neke dividende 😊 love se ima i još dolazi , tako da je za očekivati
“Petar” danas van , “Dubrovnik” unutra. Ne stigne se “ohladit” mjesto na kojem je prethodni bio vezan a vec se ubacuje drugi !
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:208978/zoom:11
Pozdrav
Ne košta taj remont malo 😊 a gdje su još ostali puuuu ☺️🤣
Kako smo već pisali, “Hektorović” je protekla dva mjeseca bio na redovnom godišnjem remontu u riječkom brodogradilištu “Viktor Lenac”, gdje je obavljeno servisiranje glavnih i pomoćnih motora i uređaja te sigurnosne i elektro opreme, dotjerivanje prostora za putnike kao i palubnog prostora, a na koncu i čišćenje i bojanje oplate trupa.
Krece obnova doka !
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/3MAJ/COI-3MAJ-3e77efb787aeaac606a63b99cf0ca9fa.pdf
Pozdrav
🍾🎊🎉👏 to je sve od velikih ulaganja za ovu godinu, a lova pristiže na sve strane 😊
Krece obnova doka !
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/3MAJ/COI-3MAJ-3e77efb787aeaac606a63b99cf0ca9fa.pdf
Pozdrav
Nego što bi trebali ? čekat dok se ne raspadnu 🤣🤣🤣🤣 opet nasmijavate narod 🤣🤣 divka bude kad bude 😉
Ode lova u pontone pa onda u popravak doka.
Divka?
Lp
Dok su naši bili vlasnici iz Lenca se samo izvlačila lova, 50 lipa dividende 50 🤣🤣 a doko-ovi truli, tko hebe dok-ove i ulaganje , samo deri i vuci lovu van ☺️☺️
Ovdje kad krene dividenda neće biti ispod 1 eura , a onda opet neće biti dobro vama i takvima 😉
☺️👏👏
Ujedno, ovim projektom Lenac kani osigurati svoju konkurentsku prednost na dinamičnom tržištu remonta i brodskih rekonstrukcija, uključivo nove potencijalne poslove za potrebe brodova u poslovanju vezano za LNG terminal u Omišlju kao i vezano za novi kontejnerski terminal u riječkoj luci na Zagrebačkoj obali. Također, slijedom aktualne informacije, odnosno nastavka suradnje Lenca i riječkog 3. Maja na projektu koji je od izuzetne važnosti za unaprjeđenje poslovanja Lenca, na tržištu se nagađa i glede mogućnosti da se ta dva škvera čak čvršće povežu, primjerice kroz moguće jednu novu poslovnu zajednicu u čemu bi navodno značajnu ulogu mogao imati vlasnik Lenca.
Dok 11 – nova poveznica Lenca i 3. Maja. Je li moguća čak čvršća poslovna suradnja?