TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

101n, 17.01.2022. u 17:39

Zoki što si dos. Pusti dečke da uživaju čekaš 17.05 i vijest stvarno jadno

Ima nas i takvih :-))))

Ne trebaš se čuditi.

 

Nemam Tpng, ali tko ne vidi pracku na tankerima neka se ne bavi dionicama.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Samo onda bude prekasno za dokup.

amadeo, 17.01.2022. u 18:49

 





zorangutan, 17.01.2022. u 17:06



 

nastavak pada…BCTI 589…

 



 

bogami je to priličan pad sa 850 na 589. negdje sam čitao da razine ispod 600 već nose minus u poslovanju

vidjet ćemo gdje će i kada pad stati…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Na atpl su vozarine pale sa 5500 na 1700 a dionica to ne prati.

bcti je danas pao na 558

na ignoriranju: ljudska bijeda "nabiduasku" (dno dna)

SAD i Kina međusobno obustavljaju letove

 

avio gorivo je to što nas vuče dolje

 

ovdje bi se moglo dogoditi da s dolaskom ljeta indeks krene gore ako i kad avio linije ponovo krenu, tu leži ogroman potencijal, daleko je to od 2019 u smislu potrošnje goriva

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ma,vozarine su “koma” sada i neprekidno padaju.

To je i ciklicki,ali pad je ipak preveliki.

Ja sam izasao iz “brodara vani i osluskujem “.

Previse je brodova iz “ove branse”,ponuda velika,a potrebe smanjene.

No ipak na “nekim nizim cjenovnim ” razinama(20-30%),smatram da se isplati uci u “neke brodare”!

I “malo za nevjerne Tome” da vidite kako se “drze cijene velikih brodara”

https://finance.yahoo.com/quotes/DRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK%2CNM%2CQMAR%2CTBSI/view/v1?ltr=1&bypass=true

Kolega, nisu vozarine nimalo koma, već duže vremena prosjek je iznad 600 bodova što daje priličan plus u poslovanju.

Čak i trenutnih 560 bodova omogućuje pozitivno poslovanje.

Ali ono što je najbitnije je da je Covid već do kraja veljače završena priča, a onda žestoko  kreće avio prijevoz i općenito velika potrošnja goriva koja je bila prigušena zbog Covida.

Tako da ćemo vrlo brzo vidjeti velika poboljšanja vozarina tankeraša (ali i svih drugih brodova čim završi kineska nova godina (za 2 tjedna), i onda ćemo vidjeti puno realnije cijene dionica.

Pa nitko neće prodavati jeftino sada samo zato jer su vozarine niže kroz 2-3 tjedna kad se zna što slijedi po pitanju toga…

Pa je li dionica otišla na 100 kn kad je indeks u par dana otišao skoro na 1.000 bodova??

A ovo što napokon slijedi čekalo se već 2 godine i sad je napokon tu, vrijeme za zauzimanje pozicija istječe svakim danom i puno ljudi će ostati na suhom jer su predugo čekali jeftiniju kupnju.

Vrlo skoro počinje igra koja se čekala više od 2 godine.

 

 

forumas., 23.01.2022. u 14:10

Kolega, nisu vozarine nimalo koma, već duže vremena prosjek je iznad 600 bodova što daje priličan plus u poslovanju.

Čak i trenutnih 560 bodova omogućuje pozitivno poslovanje.

Ali ono što je najbitnije je da je Covid već do kraja veljače završena priča, a onda žestoko  kreće avio prijevoz i općenito velika potrošnja goriva koja je bila prigušena zbog Covida.

Tako da ćemo vrlo brzo vidjeti velika poboljšanja vozarina tankeraša (ali i svih drugih brodova čim završi kineska nova godina (za 2 tjedna), i onda ćemo vidjeti puno realnije cijene dionica.

Pa nitko neće prodavati jeftino sada samo zato jer su vozarine niže kroz 2-3 tjedna kad se zna što slijedi po pitanju toga…

Pa je li dionica otišla na 100 kn kad je indeks u par dana otišao skoro na 1.000 bodova??

A ovo što napokon slijedi čekalo se već 2 godine i sad je napokon tu, vrijeme za zauzimanje pozicija istječe svakim danom i puno ljudi će ostati na suhom jer su predugo čekali jeftiniju kupnju.

Vrlo skoro počinje igra koja se čekala više od 2 godine.

 

 

Totalno pogresno.Apsolutno sve sto ste napisali.

Sada kupovati “padajuce nozeve “nije pametno.Ja sam prodao 2 “brodara” u aziji ,iako uredno isplacuju dividende jer je sentiment takav kakav jest.RISK-REWARD ratio kod “brodara” je sada na strani RISK-a,po meni i to izrazito.

Cijene brodara ce ,po meni i dalje padati,a opravak bi mogao biti jako spor i volatilan.

stvarno ste uvjereni u ovo što ste napisali (na temelju kojih činjenica) ili su to samo želje? fi za q3 + kumulativno za 2021 vas debelo demantira! a takvih priča smo se već naslušali na svim mogućim forumima. a tpng nikako da krene! osobno mislim da niti neće još skoro!

q4 i godišnji izlaze za mjesec dana. onda ćemo biti, vjerujem, malo pametniji!

randopph, 23.01.2022. u 16:19

stvarno ste uvjereni u ovo što ste napisali (na temelju kojih činjenica) ili su to samo želje? fi za q3 + kumulativno za 2021 vas debelo demantira! a takvih priča smo se već naslušali na svim mogućim forumima. a tpng nikako da krene! osobno mislim da niti neće još skoro!

q4 i godišnji izlaze za mjesec dana. onda ćemo biti, vjerujem, malo pametniji!

U pravu ste kolega.Inat je kod ciklicnih dionica “grda stvar” i donosi velike gubitke i gubitak samopovjerenja.Danas su moja zadnja 2 brodara prodata pred 5 dana pala u prosjeku 10-15 % u zadnja 2 trgovinska dana.Padovi su takvog intenziteta da se aktiviraju margini i S/L nalozi i dolazi do “veceg dodatnog ubrzanja” pada.

zorangutan, 11.01.2022. u 13:22

 





lojtra, 11.01.2022. u 10:32



 

2 boda haha, mogao si to napisati Zorangutane

 



 

pad od u kratko vrijeme s 850 na 625 je puno više od 2 boda…

može netko napisat kolko je BCTI

jaro, 25.01.2022. u 11:46

 





zorangutan, 11.01.2022. u 13:22



 

 





lojtra, 11.01.2022. u 10:32



 

 

2 boda haha, mogao si to napisati Zorangutane

 

 



 

pad od u kratko vrijeme s 850 na 625 je puno više od 2 boda…

 



 

može netko napisat kolko je BCTI

Jučer pad na 546…

Ignore: KressoM, delux

New Report

Close