LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Jel netko možda bio na skupštini?

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]



Luka Rijeka: Upiti za prekrcaj ukrajinskih žitarica triput veći od kapaciteta




LUKA Rijeka svakodnevno prima upite za prekrcaj žitarica iz Ukrajine, koje zbog rata i blokade crnomorskih luka stoje zarobljene u tamošnjim silosima, no zbog ograničenog kapaciteta ne može udovoljiti brojnim zahtjevima, kaže predsjednik uprave Duško Grabovac. Luka ploče ne kaže ništa 🙃🙄 oni kažu da im cijena ide dolje kako profit raste.

sparky, 22.06.2022. u 13:47

Što bi rekao Buffet: “kad investiraš u neku firmu, moraš gledat gdje bi ona mogla bit za nekih 5 do 10 godina..” Luka Ploče nakon svih investicija i s kapacitetima koji još nisu dostignuti je tu po meni u izvrsnoj poziciji. Kao što kažeš po prometu se vidi da se stvari razvijaju jako dobro.
Neki dan sam bio u luci i sve je krcato alumijem i ugljenom.
Moja je procjena da će ova godina taknut 5 milijuna tona ako se ovako nastavi, a to je rast od preko 20% u odnosu na ’21 koja je već bila jaka.
Imamo pretedente koji se žele dočepat većinskog udjela pod svaku cijenu, iako se javno već hvale da su vlasnici. Ma daj..?!
U fondovima su uglavnom bezkaratkerni klimavci koji na sjednicama uglavnom šute pa se umjesto njih javljaju investitori aktivisti. Svaka čast!
Svejedno ova luka ima stratešku važnost i da se neki fond samo tako iskrca mislim da bi se tu našlo mesa za Uskok (na kontaminiranu Hanfu ne računam). Iskreno po meni tu već ima temelja za istrage.

U svakom slučaju ne prodavati, a onaj tko se igra s fiktivnim prometima i pretakanjima, samo naprijed…

Sjednicama koga, čega?

HDZ-ove podružnice u Pločama?

 

Kad su nam ukinuli raspored brodova, onda se čovik pokuša snać na druge načine. Pa, evo, ako kome koristi tu su neki podatci o prometu. Za Q1 imamo službenu statistiku, a za Q2/2022 i H1/2022 su moje procjene, kad izađu službene brojke vidit ćemo koliko sam bio uspješan… Trudio sam se biti konzervativan i vjerujem da će službene količine biti i veće od mojih procjenjenih.

 

 

2022/Q1 (Službena statistika)

Ukupno (tone): 1.219.210

Ugljen (tone): 689.433 (moja procjena je bila 745k)

Rasuti teret ukupno (tone): 824.768

Gorivo (tone): 216.984 (moja procjena je bila 212k)

 

 

2022/Q2 (moja procjena)

Ukupno:1.564.301

Ugljen, rasuti teret 1.095.570

Gorivo 258.000

 

Po mjesecima

Travanj: 450k t

Svibanj: 504k t

Lipanj: 608k t

Dakle izgleda da je ovaj lipanj najbolji mjesec od 2013.g pa ožujak/2022 pa svibanj/2022.

 

 

2022/H1 (moja procjena)

Ukupno: 2.746.337

Ugljen, rasuti teret: 2.049.910

Gorivo: 470.000

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

Službene brojke za prošlu godinu:

 

Q1/2021

Ukupno: 799,718 t

Gorivo: 177,480 t

Ugljen: 411,390 t

Ukupno rasuti teret: 471,184 t

 

Q2/2021

Ukupno: 1,031,290 t

Gorivo: 192,503 t

Ugljen: 611,039 t

Ukupno rasuti teret: 668,701 t

 

H1/2021

Ukupno: 1,831,008 t

Gorivo: 369,983 t

Ugljen: 1,022,429 t

Ukupno rasuti teret: 1,139,885 t

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

Odlično. Ja sam mislio čak da je lipanj bio nešto tanji od svibnja, ali to je čisto onako od oka.
Jel imaš možda broj brodova za H1? Zanima me iz nekog razloga.

Od pocetka godine su dovezli ugljena uzasno puno zbog najavljene zabrane od srpnja. Mahom ruskoga prema marine trafficu. Pitanje je samo koliko ce dobiti prikazati. Poznata investicijska kuca manipulira cijenom također drzi nalog u tisucama sa istom svrhom. Tesko netko drugi moze pokupiti ozbiljnu kolicinu na burzi, bilo bi zanimljivo da se pojavi jaki igrac kao u slucaju krasa. Vjerovatno bi i hrpa radnika prodala po vecim cijenama ali tesko da ce se to ostvariti. Najavama zavrsetka 5C koridora i otvaranje novih dionica ceste, geopoliticka situacija, izgradnja zeljeznice vodi luku na neke nove razine. Najgore je u ovom svemu sto vlasnik ne zeli nikoga u svom koritu, klasicna rusko balkanska prica…

sparky, 01.07.2022. u 18:18

Odlično. Ja sam mislio čak da je lipanj bio nešto tanji od svibnja, ali to je čisto onako od oka. Jel imaš možda broj brodova za H1? Zanima me iz nekog razloga.

U H1/2022 bilo je 196 odlazaka brodova

U Q1/2022: 90

U Q2/2022: 106

 

Po mjesecima:

Siječanj: 31

Veljača: 23

Ožujak: 36

Travanj: 32

Svibanj: 40

Lipanj: 34

 

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

BabaLuji, 02.07.2022. u 12:42

Od pocetka godine su dovezli ugljena uzasno puno zbog najavljene zabrane od srpnja. Mahom ruskoga prema marine trafficu. Pitanje je samo koliko ce dobiti prikazati. Poznata investicijska kuca manipulira cijenom također drzi nalog u tisucama sa istom svrhom. Tesko netko drugi moze pokupiti ozbiljnu kolicinu na burzi, bilo bi zanimljivo da se pojavi jaki igrac kao u slucaju krasa. Vjerovatno bi i hrpa radnika prodala po vecim cijenama ali tesko da ce se to ostvariti. Najavama zavrsetka 5C koridora i otvaranje novih dionica ceste, geopoliticka situacija, izgradnja zeljeznice vodi luku na neke nove razine. Najgore je u ovom svemu sto vlasnik ne zeli nikoga u svom koritu, klasicna rusko balkanska prica…

Mislim da je prodaja zadnje o čemu bi radnici trebali razmišljati. Taman da im netko ponudi i 1.000kn u ovom trenutku. Radnici bi trebali sudjelovati u raspodjeli dobiti, da imaju bar nešto mimo mizerne mjesečne plaće. Tako bi i zdrav menađment trebao razmišljati.

Na koncu, na tragu toga je bio i Pavlović u svom odlaznom govoru, a takav je stav imala i njegova direktorica financija koja nije prihvatila priču kupljenog člana raničkog vijeća koji je  sugerirao malima da prodaju svokje udjele. Tipična hrvatska formula pretvorbe iz 90-ih.

Ovo je dionica na duge staze i ne treba nikad razmišljat o prodaji osim ako bude debelo precijenjena i bez perspektive. Trenutno je daleko od toga, a kriza da bude ne znam kakva, ova luka će i dalje radit.

Da sve stoji samo što su to vec bivsi radnici koji nece docekati stvarnu vrijednost a vjerovatno ni njihova djeca s obzirom na menagement kompanije koja niti daje divku niti otkupljuje dionice. Ulaganje obavlja drzava a oni su samo koncesionari. Ne prodajem nego lagano skupljam, drzim u nadi da ce doci neki novi vlasnici, ovima ne bih prodao ni za +1000 samo zbog ovakvog odnosa u svim kompanijama. Najgori su mirovinci u tom svemu sto im drze potporu..

Kad smo kod mirovinaca, sjetilo me na period nekih godinu dana, možda malo više prije famozne ponude za preuzimanje.
Glavni rušitelj cijene tada je bio AZ fond i njihovi “roboti” za trgovanje. Kad se cijena naštelala, PPD je krenuo sa svojom smiješnom ponudom. Sve je bilo toliko očigledno izrežirano, samo eto regulatori su se očito  bavili svojim transakcijama, pa tko će to sve popratit…

Prije tjedan dana naletio sam na članak koji bi mogao razotkriti pozadinu priče.
Ovu državu od pretvaranja u nešto nalik Srbiji još jedino drže aktivisti i novinari.

U upravi Podravke čovjek kojeg povezuju s moćnom ekipom Pavla Vujnovca

Luka Ploče u prvih šest mjeseci 2022. godine bilježi rast prometa od 78% u odnosu na prethodnu 2021. godinu kada je ostvaren ukupni godišnji promet od 3.884.590, 698 tona, što je bio rast od 46% u odnosu na pandemijsku 2020. godinu kada je ostvaren promet od 2.667.981,289 tona.


Bilježi se rast prometa po svim vrstama tereta, tako da je promet generalnih tereta veći za 26%, tekućih tereta za 27% i rasutih tereta za čak 107% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. U prvih šest mjeseci pretovareno je ukupno 2.901.984,769 tona, što je gotovo 76 % cjelokupnog prošlogodišnjeg prometa.


S obzirom na trenutačnu situaciju i predviđanja u svezi funkcioniranja dobavnih i logističih pravaca, očekuje se nastavak pozitivnog trenda poslovanja te se predviđa ostvarenje ukupnog prometa preko luke Ploče u 2022. godini na razini od oko 5,2 milijuna tona što bi moglo premašiti rekordnu 2008. godinu, kada je ostvaren ukupni godišnji promet od 5,1 milijun tona tereta.




Naime, luka Ploče je stavljanjem u funkciju svojih novih terminala (rasuti tereti, kontejnerski terminal, novi kapaciteti za tekuće terete, i dr.), kao i povećanjem gaza na novom terminalu za rasute terete značajno povećala svoje konkurentne sposobnosti i čvrsto se pozicionirala kao solidna luka srednje veličine u području Sredozemlja, na zadovoljstvo svojih korisnika u užem i širem gravitacijskom području luke.


Novoizgrađeni kapaciteti omogućili su značajno povećanje prometa preko luke Ploče jer su na raspolaganju upravo sada kada postoji potreba za dodatnim kapacitetima koji su uzrokovani zbivanjima na području Ukrajine, kao i izmjenom trgovinskih ruta i preslagivanjem dosadašnjih ekonomskih odnosa na području Europe i šireg gravitacijskog područja luke Ploče

Dakle nikad veci promet u povijesti luke ploce, rast od 80%… Naravno da to sve mora pratiti i dobit, uz milijune kn na racunu a to nije sve, jer jos nije u pogonu koridor 5c preko bosne za Mađarsku. Najbolje od svega je sto ovdje prvi dionicar jos nema vise od 50% a lose je sto mu ljestve drze mirovinci. Tu je kvaka kako bi se reklo ovoj cijeni.

Luka Ploče trenutno na burzi vrijedi 68 ogrlica 🙄🙃

https://seebiz.eu/drustvo/carina-potvrdila-vujnovcevo-kaznjavanje-zbog-neprijavljivanja-ogrlice-vrijedne-500-000-eura/278661

Ogrlica je namjanji proglem što kaže Sandra.
Lijepo je i za perspektivu dioničara Luke Ploče, a da ne kažem koliko je pozitivno za hrvatsko gospodarstvo što šira javnost pomalo upoznaje debelog i njegovu opskurnu ekipu koja svuda gdje se pojavi ostavlja prljave tragove.
Zanimljivo kako su odnedavno počeli plaćati oglase i u Telegramu, no očito ne pomaže.

https://www.telegram.hr/politika-kriminal/sandra-bencic-neprijavljena-ogrlica-od-pola-milijuna-eura-najmanji-je-problem-koji-hrvatska-ima-s-vlasnikom-ppd-a/

New Report

Close