LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Jel netko možda bio na skupštini?

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]



Luka Rijeka: Upiti za prekrcaj ukrajinskih žitarica triput veći od kapaciteta




LUKA Rijeka svakodnevno prima upite za prekrcaj žitarica iz Ukrajine, koje zbog rata i blokade crnomorskih luka stoje zarobljene u tamošnjim silosima, no zbog ograničenog kapaciteta ne može udovoljiti brojnim zahtjevima, kaže predsjednik uprave Duško Grabovac. Luka ploče ne kaže ništa 🙃🙄 oni kažu da im cijena ide dolje kako profit raste.

sparky, 22.06.2022. u 13:47

Što bi rekao Buffet: “kad investiraš u neku firmu, moraš gledat gdje bi ona mogla bit za nekih 5 do 10 godina..” Luka Ploče nakon svih investicija i s kapacitetima koji još nisu dostignuti je tu po meni u izvrsnoj poziciji. Kao što kažeš po prometu se vidi da se stvari razvijaju jako dobro.
Neki dan sam bio u luci i sve je krcato alumijem i ugljenom.
Moja je procjena da će ova godina taknut 5 milijuna tona ako se ovako nastavi, a to je rast od preko 20% u odnosu na ’21 koja je već bila jaka.
Imamo pretedente koji se žele dočepat većinskog udjela pod svaku cijenu, iako se javno već hvale da su vlasnici. Ma daj..?!
U fondovima su uglavnom bezkaratkerni klimavci koji na sjednicama uglavnom šute pa se umjesto njih javljaju investitori aktivisti. Svaka čast!
Svejedno ova luka ima stratešku važnost i da se neki fond samo tako iskrca mislim da bi se tu našlo mesa za Uskok (na kontaminiranu Hanfu ne računam). Iskreno po meni tu već ima temelja za istrage.

U svakom slučaju ne prodavati, a onaj tko se igra s fiktivnim prometima i pretakanjima, samo naprijed…

Sjednicama koga, čega?

HDZ-ove podružnice u Pločama?

 

Kad su nam ukinuli raspored brodova, onda se čovik pokuša snać na druge načine. Pa, evo, ako kome koristi tu su neki podatci o prometu. Za Q1 imamo službenu statistiku, a za Q2/2022 i H1/2022 su moje procjene, kad izađu službene brojke vidit ćemo koliko sam bio uspješan… Trudio sam se biti konzervativan i vjerujem da će službene količine biti i veće od mojih procjenjenih.

 

 

2022/Q1 (Službena statistika)

Ukupno (tone): 1.219.210

Ugljen (tone): 689.433 (moja procjena je bila 745k)

Rasuti teret ukupno (tone): 824.768

Gorivo (tone): 216.984 (moja procjena je bila 212k)

 

 

2022/Q2 (moja procjena)

Ukupno:1.564.301

Ugljen, rasuti teret 1.095.570

Gorivo 258.000

 

Po mjesecima

Travanj: 450k t

Svibanj: 504k t

Lipanj: 608k t

Dakle izgleda da je ovaj lipanj najbolji mjesec od 2013.g pa ožujak/2022 pa svibanj/2022.

 

 

2022/H1 (moja procjena)

Ukupno: 2.746.337

Ugljen, rasuti teret: 2.049.910

Gorivo: 470.000

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

Službene brojke za prošlu godinu:

 

Q1/2021

Ukupno: 799,718 t

Gorivo: 177,480 t

Ugljen: 411,390 t

Ukupno rasuti teret: 471,184 t

 

Q2/2021

Ukupno: 1,031,290 t

Gorivo: 192,503 t

Ugljen: 611,039 t

Ukupno rasuti teret: 668,701 t

 

H1/2021

Ukupno: 1,831,008 t

Gorivo: 369,983 t

Ugljen: 1,022,429 t

Ukupno rasuti teret: 1,139,885 t

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

Odlično. Ja sam mislio čak da je lipanj bio nešto tanji od svibnja, ali to je čisto onako od oka.
Jel imaš možda broj brodova za H1? Zanima me iz nekog razloga.

Od pocetka godine su dovezli ugljena uzasno puno zbog najavljene zabrane od srpnja. Mahom ruskoga prema marine trafficu. Pitanje je samo koliko ce dobiti prikazati. Poznata investicijska kuca manipulira cijenom također drzi nalog u tisucama sa istom svrhom. Tesko netko drugi moze pokupiti ozbiljnu kolicinu na burzi, bilo bi zanimljivo da se pojavi jaki igrac kao u slucaju krasa. Vjerovatno bi i hrpa radnika prodala po vecim cijenama ali tesko da ce se to ostvariti. Najavama zavrsetka 5C koridora i otvaranje novih dionica ceste, geopoliticka situacija, izgradnja zeljeznice vodi luku na neke nove razine. Najgore je u ovom svemu sto vlasnik ne zeli nikoga u svom koritu, klasicna rusko balkanska prica…

New Report

Close