LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kad bi se materijalna imovina fer vrednovala onda bi knjigovodstvena vrijednost lkpc po dionici bila cca 1650 kn..po tome bi trenutna cijena price/book bila 0.23%..presmiješno🤣😅

alt666, 09.01.2022. u 19:56

Interesantno je vrednovanje materijalne imovine,pa samo u novi terminal je uloženo 40 milja eura,kako to da se onda sveukupna imovina knjiži na samo 390 milja kuna?po meni realna vrijednost materijalne imovine je veća od 500 milja kuna,a kapital i rezerve realno su na 700 milja najmanje..tako da je ova cijena na burzi presmiješna u svakom slučaju-….a da ne pričam da na računu imaju preko 100 milijuna kuna..trenutno..

 

kažu da je vrijednost samog terminala preko 100 mlijuna eura no obzirom da je Luka Ploče d.d. samo jedan od 4 investitora onda se to tako po svemu sudeći i knjigovodstveno vodi. https://www.youtube.com/watch?v=M4JVkbkW5jo

E sad kad je terminal prošao svoju godinu opremanja i godinu dana probnog rada i da su velike investicije iza luke, nameće se novo pitanje.

Koeficijent tekuće likvidnosti je dosegnuo brojku 11 što je daleko više od 2-3 što obilježava financijski iznimno jaka društva i takav nesrazmjer nije normalan.
Obzirom da inflacija uzima svoj danak, da investicije nisu tema, krajnji je trenutak da se postavi pitanje da se sredstva počnu vraćat dioničarima.

Tu su ključni mirovinci koji su između ostalog i masno dokapitalizirali i oni bi trebali prvi postaviti to pitanje ove godine.

Izostane li njihova reakcija biti će prilično jasno u čijem interesu rade odnosno u čijem interesu ne rade.

Ma lkpc d.d. je uložila opreme u vrijednosti od 300 000 milijuna kuna u novi terminal..to oni moraju knjižit u punom iznosu- amortizacija..a di su oprema sa drugih terminala..a što se tiče dividende..imaju duplo veci potencijal isplate dividende od recimo HT a..investicije glavne su završile a kratkorocna dugovanja gotovo da i ne postoje..jedino im treba novac da ga ulože u kupnju neke robe pa da istu prodaju..

Vijest dana: Nasli su 220 kg kokaina u Luci Ploce.

Kako to da droga dolazi samo u tu luku Ploce?!

Radnici spominju dividendu pa sad jel tko sto bolje zna o tome? Navodno da su podigli place i da se radi punom parom

Šta im je za odvojit 20 ak milja za isplatu dividende,ne bi to ni osjetili,to bi bilo 50 kn po dionici,bivši direktor je na odlasku obećao svim dioničarima isplatu dividende i rast pretovarenog prometa u idućim godinama i do 6 milja tona,valjda zna što govori…

BabaLuji, 12.01.2022. u 17:19

Radnici spominju dividendu pa sad jel tko sto bolje zna o tome? Navodno da su podigli place i da se radi punom parom

ništa od toga, previše je malih unutra da bi se dijelila lova

Ne mora biti dividenda..imaju oni i 8 milijuna u rezervama za otkup vlastitih dionica..na taj način mogu povecati udio u firmi da kupe dionice i ponište ih😉

Po koliko je bio dokap kad su mirovinci svojedobno sudjelovali?

I jel 40 mil. kn dobiti realno u 2021?

To bi bilo jako lijepo.

Hvala,

850 kn i bilo je to prije 10ak godina.

Korisno se prisjetiti:

Sa 850 kn po dionici Luka Ploče zaradila 170,3 milijuna

eno40, 13.01.2022. u 17:47

Po koliko je bio dokap kad su mirovinci svojedobno sudjelovali?

I jel 40 mil. kn dobiti realno u 2021?

To bi bilo jako lijepo.

Hvala,

Nije realno,realno je cca 30 milja,a u ovoj godini bi bilo realno očekivati 40 milja dobiti i 4 milijuna tona pretovarene robe,bit je u tome da oni imaju dosta novca u zadržanoj dobiti,te slijedom toga mogu isplaćivati dividendu svake godine,a pogotovo sad kad imaju i više nego pristojnu dobit..Mirovinci su kupovali po 850 kn u dokapu,i oni sigurno neće prodavati svoje dionice već će pritiskati na dividendu,krajnje je vrijeme za to,i imaju toliko dionica da mogu vršiti pritisak na isplatu dividende jer se sada ta solucija čini i više nego realnom…

 

Sve preko 30 milja ce biti super, realno 30 je odlicno. Do izvjestaja ce i cijena popratiti ovogodisnju dobit. Malim koracima napredujemo. Ako su istinite glasine o divki to bi bila odlicna vijest.


STRATEŠKI PROCESI U FBiH: Željezničkim pravcem povezuju se Vareš i Ploče



Prije 2 mjeseca

398 pregleda

7 Pročitano







Teretni vlakovi koji će u bliskoj budućnosti omogućiti promet od Vareša do Luke Ploče, prijevoz nafte i naftnih prerađevina željeznicom od Ploča do naftnih terminala, proširivanje kapaciteta zračnih luka u Federaciji za prijevoz robe zračnim putem – vizija je iskorištavanja prometnih potencijala Federacije Bosne i Hercegovine za realizaciju strateški značajnih procesa o kojima ovisi daljnji razvoj gospodarstva, piše Večernji list BiH.


Činjenica je da su brojna poduzeća i tvrtke usmjerene na uvoz repromaterijala, odnosno izvoz gotovih proizvoda, a pritom su zračni i željeznički promet sve više prepoznati kao mogućnost bržeg i sigurnijeg prijevoza roba, no prije toga je potrebno napraviti nekoliko koraka u smjeru modernizacije infrastrukture. Infrastruktura Među rudama bogatim brdima središnje Bosne smjestio se Vareš, mala općina s ogromnom rudarskom tradicijom te još većim potencijalom za budući razvoj, a upravo tu realizira se jedan od strateških projekata – ne samo za Bosnu i Hercegovinu već i šire.


Naime, poduzeće Eastern Mining priprema kapitalni projekt rudnika cinka, barita i olova, a koji će donijeti brojne pogodnosti za ovu lokalnu zajednicu, kao i državu, a u tom je kontekstu važno napomenuti kako će početak rada rudnika imati izniman značaj za cestovne veze, a napose željeznicu za prijevoz rude, odnosno kontejnera za koncentrat.


Načelnik općine Zdravko Marošević u razgovoru za Večernji list potvrdio je navedeni plan povezivanja, a nedavno je objasnio i kako je planirano da eksploatacija započne 2023. godine, a radilo bi se o rudniku cinka, barita i olova. – Za lokalnu zajednicu ovo znači mnogo. Oni su već uključeni u lokalnu zajednicu, prate obrazovanje, stipendiraju strukovne škole, potpomažu sve društvene projekte – naglasio je nedavno Marošević, dodavši kako će u financijskom smislu projekt donijeti niz pogodnosti za Vareš. Marošević je objasnio kako je Eastern Mining, odnosno Adriatic Metals, kao krovna tvrtka, sada u fazi pripreme otvaranja rudnika, radi na pripremi infrastrukture, rješava pitanje zemljišta, što društvenog, što privatnog, te se razgovara s potencijalnim suradnicima i kooperantima.


Osim Vareša, pitanje prijevoza materijala željeznicom dodatno je naglašeno i u strateškim dokumentima Federacije u kojima se navodi kako je glavna perspektiva za razvoj željezničkog prometa u razvoju intermodalnog prijevoza, što znači integriranje najmanje dvaju oblika prijevoza, odnosno, u ovom slučaju vodnog i željezničkog, prvenstveno u kontejnerskom prometu iz Luke Ploče prema krajnjem korisniku. Samim prebacivanjem prijevoza nafte i naftnih prerađevina sa cestovnog na željeznički promet doprinosi se povećanju sigurnosti u cestovnom prometu, kao i smanjenju troškova održavanja cestovne infrastrukture zbog manje uporabe cesta.


Istodobno, prometna strategija Federacije za razdoblje od 2016. do 2030. u jednoj od strateških akcija kao aktivnost navodi tehničko poboljšanje i integraciju Željeznica Federacije BiH u jedinstveni europski željeznički sustav, kao i tehničko unapređenje i modernizaciju željezničke infrastrukture, postojeće infrastrukture za povećanje brzine i sigurnosti u cilju zadovoljenja EN i TSI. Kada je riječ o putničkom prometu, postoje naznake realizacije nekih zanimljivih projekata, poput onoga koji bi mogao revitalizirati stari željeznički pravac kroz istočnu Hercegovinu, odnosno spajanje Čapljine i Trebinja.


Zračni promet Drugi segment prometa roba koji bi u razdoblju koje je pred nama mogao dobiti na značaju je prijevoz zračim putem. Kargo letovi prepoznati su kao način unapređenja ukupne gospodarske aktivnosti, ali traže i prilagođenu infrastrukturu. U kontekstu Zračne luke Mostar postoje planovi, projekcije i studije vezani uz uspostavu transportnih letova iz Mostara i već nešto izgrađene infrastrukture vezane uz prijevoz roba, ali su potrebne i dodatne kapitalne investicije kako bi se takvi letovi mogli ostvariti te kako bi kapacitetima transporta takvi letovi bili ekonomski isplativi poduzetnicima.


Uvezivanje željeznice i zračnog prometa u kontekstu prijevoza roba trebalo bi, osim veće sigurnosti i brzine, donijeti i pogodnosti brojnim izvozno orijentiranim kompanijama koje će na taj način biti bolje uvezane s ciljanim tržištima na koja izvoze ili s kojih pak uvoze repromaterijal



eno40, 13.01.2022. u 17:47

Po koliko je bio dokap kad su mirovinci svojedobno sudjelovali?

I jel 40 mil. kn dobiti realno u 2021?

To bi bilo jako lijepo.

Hvala,

Potpuno je nebitno po kojoj su cijeni mirovinci kupovali dionicu prije xx godina.

Vrednuje se poslovanje i izgledi u buducnosti!

PPD je očito dogovorio jednu poveću transakciju na 690 kn. More to follow..

New Report

Close