LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ako u petnaest dana pretovare 280 tisuća tona , to znači da nova dizalica radi punim kapacitetom , ako nastave takvim tempom prekrcaj na godišnjoj razini bi treba biti preko 6 mil tona

Nova dizalica ima kapacitet 2 000 t na sat..ali i obala 5 pretovara rasuti teret..tako da oni na dan mogu pretovariti oko 35 000 tona bez problema..dakle tehnički bi mogli godišnje prebacit 10 milijuna tona ugljena godišnje..ali trebali bi u tom slučaju zaposlit još 10 ak dizaličara ili od postojecih radnika prekvalificirat dio u dizaličare..kažem..viidit cemo koliko ce se rudnika zatvorit..ali u svakom slučaju rekordni promet lkpc očekujem iduce godine..sve to..naravno treba pratiti i porast broja lokomotiva i vagona..tako da i željeznice Bih ali i ppd koji ima svoje lokomotive također igraju važnu ulogu u distribuciji roba..uglavnom..ispred nas je vrlo uzbudljivo vrijeme..bit ce gušt pratit kako promet raste iz mjeseca u mjesec..

alt666, 08.04.2021. u 12:44

Nova dizalica ima kapacitet 2 000 t na sat..ali i obala 5 pretovara rasuti teret..tako da oni na dan mogu pretovariti oko 35 000 tona bez problema..dakle tehnički bi mogli godišnje prebacit 10 milijuna tona ugljena godišnje..ali trebali bi u tom slučaju zaposlit još 10 ak dizaličara ili od postojecih radnika prekvalificirat dio u dizaličare..kažem..viidit cemo koliko ce se rudnika zatvorit..ali u svakom slučaju rekordni promet lkpc očekujem iduce godine..sve to..naravno treba pratiti i porast broja lokomotiva i vagona..tako da i željeznice Bih ali i ppd koji ima svoje lokomotive također igraju važnu ulogu u distribuciji roba..uglavnom..ispred nas je vrlo uzbudljivo vrijeme..bit ce gušt pratit kako promet raste iz mjeseca u mjesec..

Što je s kontejnerskim prometom , koliki je njihov kapacitet u lkpc

Kontejnerski terminal je mali terminal..nema veliki kapacitet..međutim po potrebi ima terena između kontejnerskog i terminala za tekuce terete..500 000 metara kvadratnih..koji je prazan..najveci novac je na tekucim teretima i rasutim teretima..novi terminal za tekuce terete bit ce gotov za 2-3 godine..tada ce moci uplovljavati i supertankeri..međutim..ovo je zasad dovoljno za finu zaradu..

https://www.klix.ba/biznis/privreda/elektroprivreda-bih-rudnici-su-duzni-skoro-milijardu-km-izbor-je-reorganizacija-ili-stecaj/210326121..aj baš da vidimo kakav je to pravilnik koji stupa na snagu  za 20 dana,možda se tu može već iščitati koji će se rudnici morati izgasiti a koji će smanjiti proizvodnju,pošto potražnja za ugljenom ostaje ista,lako ćemo izračunati koliko ugljena će morat uvesti preko lkpc..Mislim da su Zenica i Breza game over,a Kreka i Ugljevik bi mogli smanjiti proizvodnju,ali eto strpimo se još malo pa ćemo vidjeti,bit će problema ako svi opet počmu štrajkati,mislim problema za njih a Luci Ploče će se svanuti..Generalno gledajući njima se isplati izgasiti sve rudnike jer godišnje generiraju 320 milja kuna gubitka,a ugljen iz Australije i Amerike ima 3 puta veću učinkovitost pri izgaranju,tj ekonomski im je isplatljivije uvozit ugljen nego ga proizvodit..

Najprofitabilnija luka u ovom dijelu europe. Steta sto samo banane se racunaju u bilanci. Droge ko ćumura

Vrijednost droge 500 milijuna kuna a vrijednost luke trenutno 170 milijuna kuna😂😂😂

alt666, 14.04.2021. u 15:52

Vrijednost droge 500 milijuna kuna a vrijednost luke trenutno 170 milijuna kuna😂😂😂

Baš gledam i ne vjerujem. Ne znam jel to bolje govori o vještini švercera ili vještini PPD-a da kontrolira cijenu na ovim umjetno stvorenim razinama.

sparky, 15.04.2021. u 10:26

 





alt666, 14.04.2021. u 15:52



 

Vrijednost droge 500 milijuna kuna a vrijednost luke trenutno 170 milijuna kuna😂😂😂

 



 

Baš gledam i ne vjerujem. Ne znam jel to bolje govori o vještini švercera ili vještini PPD-a da kontrolira cijenu na ovim umjetno stvorenim razinama.

a to govori o tome da su svi domaći investitori kupljeni da ne kupuju,tj. da ne dižu cijenu..jedino ako se ne pojavi neko tipa kao Šaranović sa limited računa na Cipru..pa napravi up..pogledajte Luku Rijeka..katastrofa dionica a ima 3 puta veću tržišnu kapitalizaciju od lkpc..A čuj,ovi uvijek imaju alibi,dok nema rezultata..nećemo kupovat,a to što im je odgovarala na 850 kn a sad na 400 im ne odgovara,to je stvarno teško objasniti,pogotovo kad su se rashodi smanjili a prihodi će ..tj već su počeli rast..Ja isto očekujem ove godine solidan rast,jer nema više vremena za neke stvari,realno gledajući,oni bi po ovakvim parametrima trebali imati dobit od 15-30 milijuna..šta će prikazat ove godine?Vidit ćemo,ali ima indikacija da će promet narasti u odnosu na prošlu godinu za ČAK 50%..a rashodi za zaposlene bi trebali biti manji za čak 9 milijuna kuna..ako se ne bude ništa mućkalo..moja procjena je neto dobit od 25 milja,još bi ovaj prvi kvartal moigao biti jalov,zbog isplata otpremnina i onda kreće ples  sa zvijezdama…

alt666, 15.04.2021. u 13:10

 





sparky, 15.04.2021. u 10:26



 

 





alt666, 14.04.2021. u 15:52



 

 

Vrijednost droge 500 milijuna kuna a vrijednost luke trenutno 170 milijuna kuna😂😂😂

 

 



 

Baš gledam i ne vjerujem. Ne znam jel to bolje govori o vještini švercera ili vještini PPD-a da kontrolira cijenu na ovim umjetno stvorenim razinama.

 



 

a to govori o tome da su svi domaći investitori kupljeni da ne kupuju,tj. da ne dižu cijenu..jedino ako se ne pojavi neko tipa kao Šaranović sa limited računa na Cipru..pa napravi up..pogledajte Luku Rijeka..katastrofa dionica a ima 3 puta veću tržišnu kapitalizaciju od lkpc..A čuj,ovi uvijek imaju alibi,dok nema rezultata..nećemo kupovat,a to što im je odgovarala na 850 kn a sad na 400 im ne odgovara,to je stvarno teško objasniti,pogotovo kad su se rashodi smanjili a prihodi će ..tj već su počeli rast..Ja isto očekujem ove godine solidan rast,jer nema više vremena za neke stvari,realno gledajući,oni bi po ovakvim parametrima trebali imati dobit od 15-30 milijuna..šta će prikazat ove godine?Vidit ćemo,ali ima indikacija da će promet narasti u odnosu na prošlu godinu za ČAK 50%..a rashodi za zaposlene bi trebali biti manji za čak 9 milijuna kuna..ako se ne bude ništa mućkalo..moja procjena je neto dobit od 25 milja,još bi ovaj prvi kvartal moigao biti jalov,zbog isplata otpremnina i onda kreće ples  sa zvijezdama…

Slažem se u potpunosti s vama , kad ste već spomenuli lkri , nebi li i ona mogla postati profitabilna dionica s obzirom da vlada financira željezničku infrastrukturu i cestovnu kako bi luka imala direktnu povezanost cestom i željeznicom , nebili to trebalo biti poticaj na vrijednost ove devastirane luke koja je nekad bila prva luka na jadranu , komentar je ono usput ništa kontra lkpc

Nije lako iz socijalističke firme u samo par godina napraviti kapitalističku profitabilnu firmu..Prvo zapošljavalo se po političkom diktatu..sindikati..kolektivni ugovori..lažna dobit..1000 radnika umjesto 400..trebalo je doci do vecinskog udjela u firmi pa rezat troškove..dijelit otpremnine..dobra je stvar u svemu tome što su izvršili dokapitalizaciju pa su imali novca za obnovit zastarjelu opremu..za 3 mjeseca ističe kolektivni ugovor..Točno od toga datuma..lkpc d.d. postaje profitabilno kapitalističko dioničko društvo..Ostvareni su svi preduvjeti za iskazivanje stabilne neto dobiti svake godine a samim time i isplatu dividende dioničarima..Dobra je stvar što je zaduženje firme samo 38% u odnosu na kapital..Promet raste..rashodi padaju..preuzeli su i agenturu koliko vidim..svi preduvjeti sa solidnu neto dobit su tu..zato sam odlučio prestati trejdat i sav novac uložiti u ovu firmu..

New Report

Close