Deda svaštari, jer trenutno ima novca na računu, a kada ostane bez novca, ponovno će država preuzeti sanaciju. Bulkeri se raspadaju koliko su stari, a otkazali su već ugovorene novogradnje. Na dionici je slab obrtaj sredstava, tako da oni koji ovdje hvale firmu i dionicu već prodaju, jer dolazi oluja svih oluja, kako svi portali, domaći i strani, pišu.
Objavili su jos detalja o ovom aranzmanu. Izgleda da ce popola uzeti jos jedan takav brod. Brod je kapaciteta 7500 cbm.
Malo sam ministra, kapetana, dedu prozvao pa eto finih vijesti. Sigurno prati forum 🙃 ne bi me iznenadilo kako je krenuo da i divku objavi prije atlantske. Makar kunu samo da pokaze novi smjer kompanije… S obzirom na energetsku krizu mozda deda pogodi kao prstom u g…cokoladu
Kupnja lpg broda i najava kupnje barem 2 takva u pomorskoj veceri od dede. Stabilizacija kompanije i prihoda je u cilju sa ovim tipom broda. Zna deda sto kuri na trzistu. Jos 2 dobra kvartala za brodare i eto nas ponovno na staroj slavi 📈 brodari su opet trazena roba…
Nevjerojatno da netko želi prodati ispod 70 kn nakon svih dobrih vijesti ovdje zadnjih dana.
A i futuresi opet okreću u plus i moglo bi doći do značajnijeg rasta vozarina u sljedećem razdoblju.
Nevjerojatno da netko želi prodati ispod 70 kn nakon svih dobrih vijesti ovdje zadnjih dana.
A i futuresi opet okreću u plus i moglo bi doći do značajnijeg rasta vozarina u sljedećem razdoblju.
futuresi su ti u debelom minusu .
Jdpl sa vozarinama od 7tis $ je radio na nuli. Sad su vozarine oko 20 tis $ pa nadalje, zavisino o brodu koji je na trenutnom ugovoru.
Vi pricate o dnevni padovima ili … na futuresima.
Članak vezano za količinu tereta, porast u svim segmentima. Spominje se i jadroplov i posao sa starim željezom u jednom dijelu. Zanimljivo je kako čelni ljudi luke Rijeka i Split ne kriju zadovoljstvo radom.
Gledajući trend kretanja vrijednosti dionice na burzi, je li to pomalo firma ide u stečaj!?
Ja mislio da je JDPL već skoro dvije godine cash-mašina,
ali po cijeni više izgleda kao trash-mašina!?