JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

kodi, 15.01.2022. u 14:16

 





TROGIR-90, 14.01.2022. u 11:05



 

Adio pameti!

Uzeti 2 chemical tankera (1 – arestiran, 2 – vezan u Trogiru), u stanju potpune (trenutne) neupotrebljivosti i potencijalnog visokog ulaganja, potrebnog samo da se brodovi osposobe za rad i exploataciju je jednostavno, a što reći nego – suludo.

Isti brodovi bili su ponuđeni i Tankerskoj. Odbili su ih, normalno.

O potrebnom kadru da bi ovi brodovi funkcionirali, najbolje vam se raspitati među pomorcima. Mislim da će svak normalan nakon jednog razgovora sve razumijeti.

Ali zato je tu deda mađioničar.

On će sve uzeti, osposobiti i diverstificirati. I krenut u el. putničke brodove. I el. trajekte…

Da mi je ovo što se sad događa u JDPL-u netko unaprijed predviđao, rekao bih mu da je 200% lud.

Ovako, u ovoj novoj zbilji, sve što bih dalje mogao napisati bilo bi blokirano od admina pa sad ovdje – stajem.

Pametnima dosta!

 



 

pa tko će onda baciti silnu lovu u takav dokap??!

Pa upravo ti koji su navodno odbili kupiti izravno tankere.

Dokapitalizacija može proći samo po minimalnoj cijeni, ni jedan veći investitor neće dati viši sigurno.

Na zadnjem pokušaju dokapa kad je tržište vozarina bilo na vrhuncu uspjeli su jedva skupiti ponude od 50-ak mil. kuna po cijeni od 25 kn a sada maštaju o 250 mil. kuna po 75 kn.

Zadnje kvartalno izvješće je pokazalo da značajno zaostaju za prihodima po brodu prema peer grupi i imaju značajno više troškove.

Kupuju tankere koje očito nitko nije htio po cijeni koju će oni platiti plus cirkus sa el. trajektima.

pjaca, 17.01.2022. u 11:12

Dokapitalizacija može proći samo po minimalnoj cijeni, ni jedan veći investitor neće dati viši sigurno.

Na zadnjem pokušaju dokapa kad je tržište vozarina bilo na vrhuncu uspjeli su jedva skupiti ponude od 50-ak mil. kuna po cijeni od 25 kn a sada maštaju o 250 mil. kuna po 75 kn.

Zadnje kvartalno izvješće je pokazalo da značajno zaostaju za prihodima po brodu prema peer grupi i imaju značajno više troškove.

Kupuju tankere koje očito nitko nije htio po cijeni koju će oni platiti plus cirkus sa el. trajektima.

 

Nemojte pretjerivati, jer ne znamo koja je cijena za tankere. Ja si mislim da će tu biti kombinacija mirovinci + tankerska u režiji države i da će sve proći dosta dobro za postojeće dioničare, barem dok traje i očekuje se daljnji oporavak vozarina na tržištu (svih vrsta vozarina).

Ne treba biti vidovit da se shvati kako je dokap Jadroplova tek prvi korak u nečem što bi moglo biti “malo veća kombinacija/pretumbacija” na domaćem brodarskom tržištu.

pjaca, 17.01.2022. u 11:12

Dokapitalizacija može proći samo po minimalnoj cijeni, ni jedan veći investitor neće dati viši sigurno.

Na zadnjem pokušaju dokapa kad je tržište vozarina bilo na vrhuncu uspjeli su jedva skupiti ponude od 50-ak mil. kuna po cijeni od 25 kn a sada maštaju o 250 mil. kuna po 75 kn.

Zadnje kvartalno izvješće je pokazalo da značajno zaostaju za prihodima po brodu prema peer grupi i imaju značajno više troškove.

Kupuju tankere koje očito nitko nije htio po cijeni koju će oni platiti plus cirkus sa el. trajektima.

slažem se.investitori ulažu kad je povoljno i ne bacaju novac u bunar. po 30 i koju kunu je OK cijena za dokap, iznad 40 baš i nije,a kamoli po 5x kuna

Peristil 52.113  2010 je bio na TC listi operatora Ultrabulk.com od kolovoza 2021. do siječnja 2022.,a od siječnja 2022. je na TC listi najveceg svjetskog dry bulk operatora oldendorff.com/fleet

https://lider.media/poslovna-scena/hrvatska/ivan-pavlovic-volio-bih-da-u-dokapitalizaciji-u-vlasnicku-strukturu-jadroplova-udu-i-kompanije-koje-imaju-robu-za-prijevoz-141025

“…volio bih vidjeti u vlasničkoj strukturi Inu jer ona ima prijevoz 200.000 tona propan-butana, LPG-a, a mi kupujemo ‘kemikalce’…” – reče Pavlović i ostade živ. Kaže moj muž da mu napišem da se propan butan ne vozi kemikalcima. A ja ipak mislim da on želi nagovjestiti i plinaše. Ah to Valentinovo!

“odlično” im ide… usprkos odličnim brodarskim vozarinama, njima je jučer blokiran račun! 👎

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-5ca7951ae2d2d50b6d47a19f211b66a0.pdf

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

OMG mislio sam ulagati u ovo čudovište, ali ovaj intervju mi je odagnao zadnju nadu za njih. A od danas su i u blokadi, krasna tvrtka: https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/41624

Nije mi samo jasno zašto je obustavljeno trgovanje, umjesto da se pusti da tržište kaže koliko vrijedi ova dionica….

Ova blokada mora biti samo nekakva igra, ne mogu nikako imati manjak novaca s obzirom na ove vozarine i dobit koju ostvaruju.

To netko želi samo nešto postići, ali sumnjam da će moći jeftino dokapitalizirati s obzirom da je NAV sad već barem 100 kn.

Bivsi direktor Jadroplova je blokirao.

Tuzili su ga za korupciju jos 1994.

Bit ce danas najvjerojatnije odblokirano.

diokidina, 25.02.2022. u 12:03

Bivsi direktor Jadroplova je blokirao.

Tuzili su ga za korupciju jos 1994.

Bit ce danas najvjerojatnije odblokirano.

kao prvo, pisati da su nekoga tužili za korupciju je klevetanje…a kao drugo, ne može se nikoga blokirati ako nemaš neku ovršnu ispravu! …ne misliš valjda da samo dođeš u FINU i kažeš ja bih blokirao malo jadroplov, a oni kažu: nema problema, samo recite na koliko dana?!?

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/42449

Dobar poslic, dobra lova za brod koji je trebao u rezaliste.

Split 42.500 dwt 1998.

TC 5 years=10 mil usd x 5=50 mil usd

New Report

Close