BCI 5 T/C routes 180000 11054 -317
BPI 5 T/C routes 82500 15196 65
BSI 10 T/C routes 58328 12983 -67
BHSI 7 T/C routes 38200 13825 -67
BDI INDEX 1288 -12
Freight futures am update
Capesize flat
Panamax down ~1%
BCI 5 T/C routes 180000 9855 -1199
BPI 5 T/C routes 82500 14850 -346
BSI 10 T/C routes 58328 12929 -54
BHSI 7 T/C routes 38200 13734 -91
BDI INDEX 1228 -60
Freight futures am update
Capesize down ~4%
Panamax down ~3%
FFA za Panamaxe za 2.kvartal 2023. danas = + 20% !
Mislim da će nakon kineske nove godine koja je ove godine jako rano doći do žešćeg rasta vozarina i BDI-a.
Ali to je i neminovno s obzirom da više nema prirasta flote, a potražnja će opet početi jačati.
Dotad će i rat u Ukrajini biti najvjerojatnije završen (jer naprosto mora biti relativno brzo), što će dati veliki poticaj rastu.
Zaboravio sam dodati da svi analitičari predviđaju kako SAD neće uopće imati recesiju, dok se za Kinu predviđa značajan rast BDP-a od 3-4%.
A to je zapravo jedino relevantno za vozarine.
Tako da bi se mnogi mogli prevariti u očekivanjima za sljedeću godinu!
BCI 5 T/C routes 180000 9363 58
BPI 5 T/C routes 82500 13937 -406
BSI 10 T/C routes 58328 12800 -70
BHSI 7 T/C routes 38200 13631 -96
BDI INDEX 1177 -12
BCI 5 T/C routes 180000 9363 58
BPI 5 T/C routes 82500 13937 -406
BSI 10 T/C routes 58328 12800 -70
BHSI 7 T/C routes 38200 13631 -96
BDI INDEX 1177 -12
Što danas kažu?
Evo ažurirane tablice.
Ide li preokret nekakav ili dead cat bounce po 10ti put? 🤔