Možda ste u pravu kolega Mitkko, ali strah je trenutno preveliki. Strah od daljnjeg pada vozarina, pada brodarskih dionica, gubitka novca, inflacije, recesije i svega takvoga. Ovaj pad vani nije ni približno gotov, a tek dolazi jesen i zima, a svi znamo da se većina slomova burze događa u jesen. Ako dođe do hard landinga i duboke recesije, a po svemu sudeći hoće, poneke dionice još imaju jako veliki potencijal za pad cijene, poneke i do 40 – 50%, tako da je za živce trenutno najpametnije gledati sve to skupa sa strane i čekati pravi trenutak za kupnju po diskontnim cijenama.
Sto ako su ove cijene sad diskontne, a ti cekas nize, vlakic krene, a ti dalje na peronu cekas vlakic.
U svojim prijasnim postovima pises da vanke sve pada, da ce tako i u nas, jesi li se zapitao koliko su index vanka rasli zadnjih godinu dana, pogotovo americki, a mi da smo ih barem malo popratili, ja bih vec izasao sa 70-80% svog portfelja, i usao daljnja ulaganja. Ovako stojim svi na mjestu.
Nadam se da ce mali dionicari izaci iz tpng, i sa svojim profitom uci u daljna ulaganja te barem malo pokrenuti burzu.
nekim ljudima jednostavno nije dosta kupujuci Atpl na sadasnjoj cijeni placas 35 lipa za 1 kunu ali takvi smo mi ljudi
https://m.braemarscreen.com/?fromweb=true
Ovdje za sad sve ok izgleda 🙄🗝️
Danas brodari u dobrom zelenilu.
Do kraja godine BDI ide na 3000 i to bez po napora sljedi hamer kakv jos u povijesti BDI nije bio sljedece godine
Predviđanja vozarina za sutra
Freight futures am update
Capesize down 6%
Panamax down 6%
Sutra opet pad vozarina
Freight futures am update
Capesize down ~4%
Panamax down ~2%
Sutra opet pad vozarina
Freight futures am update
Capesize down ~4%
Panamax down ~2%
Bome neveselo. Vani brodari ko da se natjecu tko ce u veci minus. Jedan GOGL je u zadnja 3 mjeseca opandrknuo ozbiljnih 55%.
.
Citam jedan clanak koji kaze da je Kina ove godine odobrila fiskalne stimuluse u ukupnom iznosu cak vecem nego 2020. godine.
.
Kazu da ce zadnja 3 mjeseca ove godine biti kljucna za ekonomski oporavak kroz implementaciju tih stimulusa.
.
Kina je u kolovozu dozivila odredjene pozitivne pomake, pojedini sektori su rasli iznad ocekivanja, ali kljucno je da se napokon odmaknu od “zero covid” politike. To je prvi i osnovni preduvjet za bilo kakav ozbiljan rast.
.
China’s Fiscal Stimulus Exceeds 2020 Levels, Barclays Says
.
dry bulk brodari vani “nemaju dna” i tonu ko kamen…….okinuše neki i preko 50% od vha……pitanje za miliun dolara je da li je to prilika ili zapravo trenutni dry bulk game over….. jel ako povučemo paralelu sa kontenjerašima, pisali su se neki pa i onaj “Mint” na kojeg se pozivalo , da je veliki pad dobra prilika za kupovinu nekih jel zarade su velike, a kad ono, vrlo brzo nakon pada od 50 % okinuše oni još dodatnih 50 % sa tih razina na kojima je bila “dobra prilika za kupovinu”…….na kraju ispalo da je ta “prilika” odlična prilika za uvaliti se u nepriliku………la pa-pa?……no good…….nema više ni dobrog outlooka, ostala je samo mantra o niskom orderbooku koji se može okaćit mačku o rep…… ugljen sa ton miljama još drži vodu dok fundamenti ne odu?…….ovaj sezonski rast BDI -a nije se replicirao na cijene a sad se samo čeka da sezonski pad u q1 2023 doda ulje na vatru?…..
sto se sastavnica atpla tice na ovim cjenovnim razinama za Panamax,Supremax i Hendye nema zime cak i ako pogledamo fjucerse za 1 Q 2023 voze iznad BE pogotovo ako ce i cijena nafte dolje to im odgovara jer se smanjuje BE poradi troska goriva
Cijena goriva se nikako ne odrazava na BE. ATPL daje brodove u time charter – u toj kombinaciji unajmitelj placa gorivo ATPL s time nema nista.