BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Znači oni naručuju da bi izgubili na vrijednosti brodova i da bi plovili sa minusom pri niskim vozarinama?

Mora da nisu pri sebi, ili pak oni imaju drugačija očekivanja da će biti drugačiji scenarij.

 

Ne, kolega forumas, oni su (pre)optimistični i dovoljno kapitalizirani, te naručuju nove brodove jer misle da će dry bulk euforija dugo trajati i vjerojatno misle da će ovaj put biti drukčije. Na kraju kada se ti novi brodovi isporuče tržište samo sebe pojede, sruše se cijene vozarina i opet u krug. Čisti kockarski biznis u kojem se lovi kratki momentum i duga stagnacija poslije toga. Pogledajte cikluse u zadnjih 20 godina i sve će vam biti jasno.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

lapad, 20.04.2021. u 13:19

Već je počelo uništavanje budućnosti.

Prošli tjedan naručeno 12 newcastlemaxa po 210.000 dwt= 2.54 milijuna tona.

Isporuka 2023.

2 ultramaxa 61k, oldendorff, isporuka 2022.!!!

Info je Golden Destiny weekly report 16.4.2021.

 

Nevjerujem da bi ikome 2023 godine smetala uništena budučnost sa cijenom dionice na četiri znamenke…..🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

Najbolje da u kanuima prevoze robu nakon što stare brodove izrežu……

forumas., 20.04.2021. u 15:44

Znači oni naručuju da bi izgubili na vrijednosti brodova i da bi plovili sa minusom pri niskim vozarinama?

Mora da nisu pri sebi, ili pak oni imaju drugačija očekivanja da će biti drugačiji scenarij.

 

Hahaha. Istina.

Dok ti brodovi zaplove ima jos mnoooogo mjeseci, a i poneka godina, ne brinite tudje brige.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

U svibnju završava sezona žitarica nakon koje obično slijedi pad spot vozarina panamaxa, supri, handy.

Prvi kvartal je također tradicionalno loš po pitanju vozarina pa smo vidjeli odličan rast vozarina. Ostatak godine trebao bi bit još bolji od prvog kvartala.

cape up 16.2%

Baltic Dry Index Rises 9.63% to 2,710
Capesize +16.19% to $33,290
Panamax +5.52% to $22,870
Supramax 58k tons +2.71% to $21,751
Handysize +1.89% to $16,804

Shanghai Shipping Exchange (sse.net.cn)

 

Bdi danas +10%, tko bi rekao da ce toliko stalno rasti.

Baltic Dry Index Rises 0.72% to 2,808
Capesize +1.68% to $35,347
Panamax -1.77% to $21,935
Supramax 58k tons +1.13% to $23,190
Handysize +1.26% to $17,910

cape + 6%

Nastavljaju se odlične prognoze za cijelu godinu . 🙂

Demand from China is expected to propel the dry bulk market forward this year, as the country’s economy rebounds from the pandemic. In its latest weekly report, shipbroker Allied Shipbroking said that “the latest news from China’s National Bureau of Statistics (NBS) were highly optimistic and received with enthusiasm by investors worldwide, including those involved in the shipping industry. The record y-o-y GPD growth of 18.3% posted during the 1st quarter of 2021 further cultivated aspirations of a continuous and robust demand flow from the global economy’s backbone, namely China. However, some of the glitter from this figure is lost when you take into consideration that the comparison point of reference for this is 2020. During February and March of 2020 China was still facing extended lockdown measures and had seen its industrial production levels very low levels”.

 

Dry Bulk Market: Latest Data Suggests China Will Keep Feeding Demand Growth | Hellenic Shipping News Worldwide

Crikva1, 27.04.2021. u 12:27

cape + 6%

Panamax + 6 😁

New Report

Close