BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Mislim da ne treba sada likovati, jer kolo sreće se okreće, a i karma is a b.tch

Posuo sam se pepelom, pa ne treba sada još i cipelariti..

Mislim, pola ZG centra je porušenood potresa, pa im nitko sada ne govori: “tko vam je kriv što ste kupovali skupe nekretnine u centru koje će se sa prvim potresom srušiti…”

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Po koliko si prodao?

Jedan dio po 200, a jedan dio po 150 – 160.

Nemam više živaca za ovo, a i treba mi lova.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

I ja sam ogromno izgubio na boeingu pa treba pricekati (nisam prodavao pa nisam ni izgubio, za sad). zeznuto je ako ti treba lova. to je najgore kod ulaganja. pomalo i uci na greskama. nije da likujem nego kao i uvijek samo želim pomoci. steta je da to niste vidjeli prije. pisao sam im i na adpl-u da treba shortati auto sektor pa su me pljuvali kao i ovdje. jos su i pricali da je adpl anticiklican. firma koja se bavi autodijelovima da je anticiklicna? to moze napisati samo netko potpuno oduzet od stvarnosti. korona je sve pojacala, ali sve je i onako bilo u banani. tako da slušaj i citaj otvorenog uma. vec sam vam napisao da su vam vazniji za procitati negativni postovi, od pozitivnih, jer oni koji pišu negativno nemaju dionicu i mogu biti objektivni. jedino je na ovom forumu fora da ako netko piše negativno da to radi samo da kupi dionicu jeftinije. glup.ost. nisam malo djete da se bavim takvim balavim stvarima. uglavnom, drz se i cujemo se

BudFox3, 24.03.2020. u 15:59

Jedan dio po 200, a jedan dio po 150 – 160.

Nemam više živaca za ovo, a i treba mi lova.

možda ti na kraju ispadne kao dobar posao jer kad udari recesija za mjesec dva pa potraje godinu dana ili dulje, sadašnja cijena atpl mogla bi se lako prepoloviti pa ćeš imati dobar ulaz i za par godina opet prodati po 150 kn 👍

BudFox me neodoljivo podsjeća na beara…koji je do zadnjeg zagovarao brodare…svaki da n prenosio bdi…pun ko šipak koštica brodara…i onda jedan dan došao i izjavio da je sve prodao…ako se ne varam…isto sve na putu prema dolje…a ne prema gore…

e marcipan da. toga se i ja sjecam. pisao je stalno po jadroplovu. i onda je jedan dan jadroplov pao 10% i on kaze da ga je on srušio iz razloga što je sve prodao jer da nema smisla biti na burzi gdje nitko nema pojma o dionicama. to je bilo negdje na 50kn i srušio ga je do otprilike 45kn. Sad tek vidi da se spasio ahahahahahah

Dakle, da sažmemo stanje s ATPL-om. Već sam ranije spominjao koliko je ATPL skup. Znaci, od onda je pao 60% i jos je skuplji. Idemo ga usporediti s NMM-om. NMM sad ima dva dodatna broda i oko 4,5 M DWT nosivosti. ATPL ima 0,75. Dakle, ovi su veći tocno 6x. Na iznos starijeg potraživanja duga je NMM dobio od tvrtke majke 5 kontenjeraša u iznosu oko 35 mil $. Sad ne vrijede toliko, ali budu uskoro. Misle ih prodati cim se stanje popravi. NMM ima ukupno manji dug od ATPL-a i to izrazito. Po svim parametrima. I sad; ATPL ima MCap od oko 35 mil $, a NMM ima MCap od 45 mil $. Ahahahaha. I onda ljudi jos kupuju ATPL, a ne kvalitenije brodare ako ako vec vjeruju u sektor. Jos si je NMM osigurao za ovu i sljedeću godinu ugovore za sve brodove (prosjek) preko 25.000$ za 40% flote, dok ostatak vozi na spot. Znaci, ovo ih previše nit ne dira. Jel vi vidite da dionica može biti jos iznimno skupa iako pojeftini za toliki iznos?

percepcia, 25.03.2020. u 10:54

Dakle, da sažmemo stanje s ATPL-om. Već sam ranije spominjao koliko je ATPL skup. Znaci, od onda je pao 60% i jos je skuplji. Idemo ga usporediti s NMM-om. NMM sad ima dva dodatna broda i oko 4,5 M DWT nosivosti. ATPL ima 0,75. Dakle, ovi su veći tocno 6x. Na iznos starijeg potraživanja duga je NMM dobio od tvrtke majke 5 kontenjeraša u iznosu oko 35 mil $. Sad ne vrijede toliko, ali budu uskoro. Misle ih prodati cim se stanje popravi. NMM ima ukupno manji dug od ATPL-a i to izrazito. Po svim parametrima. I sad; ATPL ima MCap od oko 35 mil $, a NMM ima MCap od 45 mil $. Ahahahaha. I onda ljudi jos kupuju ATPL, a ne kvalitenije brodare ako ako vec vjeruju u sektor. Jos si je NMM osigurao za ovu i sljedeću godinu ugovore za sve brodove (prosjek) preko 25.000$ za 40% flote, dok ostatak vozi na spot. Znaci, ovo ih previše nit ne dira. Jel vi vidite da dionica može biti jos iznimno skupa iako pojeftini za toliki iznos?

jako dobra analiza i sad se najbolje vidi da je ATPL po 150 kn i dalje jako skupa prema drugim brodarima!

Budfox

 

gdje si

Evo me kolega

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Kad nitko neće onda ću ja napisati da su prije 2 dana Kejpovi porasli preko 50%…

 

Evo i današnjeg stanja:

 

The Baltic Dry index remains unchanged at 624 points. Capesize rises 1.9 percent to $ 6,013 per share. today, while Panamax is up 1.4 percent to $ 5,795.


Handysize is down 5.6 percent to $ 4,333, while Supramax is down 4.2 percent to $ 5,640.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Time Charter se dobro drži, a evo i tablice od jučer 1.4.

1 Year TC

Panamax 10500$

Supramax 9500$

Handy 8250$

Capesize 13000$

 

https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2020/04/dry-tc-week-14.jpg

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

pnmx, spot?

tovarish, 02.04.2020. u 18:57

pnmx, spot?

Baltic Dry Index unchanged at 624 in London

•Capesize +1.93% to $6,013

•Panamax +1.42% to $5,795

•Supramax 58k tons -4.24% to $5,640

•Handysize -5.62% to $4,333

Rastimo zajedno...

New Report

Close