ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.04.2024. u 09:17
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
45,09
14.248
316
44,50
45,10
0,45%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kvark, 18.05.2023. u 14:40

Hvala ti, @vergilije ❤️  Za angazman, za inicijative i za informiranje.

Jel bilo kakvog razgovora o Batali?

P. S. I ovo jos uvijek drzim i ne pustam. :)) Veselim se dividendi. Dajte kakav prijedlog di uloziti.

 

Vaš savjet za trenutno držanje dionice je stvarno mjerodavan, tako ste preporučivali i kupnju dionice Atlantske plovidbe na 550 kn prošle godine blizu vrhunca cijene, kada su fondovi prodavali svoje udjele.

Od Batale se odustalo do daljnjega, jer se ne zna kakve će vozarine biti u ostatku ove i iduće godine, pogotovo ako stiže recesija kako se najavljuje.

Stjepan, 25.05.2023. u 13:37

 





mitkko, 23.05.2023. u 16:00



 

Jel planira netko ići na skupštinu?

 



 

Ja

Planiram se i ja provozati do Dubrovnika, produzeni je vikend. Plaćam rundu ako se vidimo.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

revelin, 26.05.2023. u 10:34

 





Kvark, 18.05.2023. u 14:40



 

Hvala ti, @vergilije ❤️  Za angazman, za inicijative i za informiranje.

Jel bilo kakvog razgovora o Batali?

P. S. I ovo jos uvijek drzim i ne pustam. :)) Veselim se dividendi. Dajte kakav prijedlog di uloziti.

 



 

 

Vaš savjet za trenutno držanje dionice je stvarno mjerodavan, tako ste preporučivali i kupnju dionice Atlantske plovidbe na 550 kn prošle godine blizu vrhunca cijene, kada su fondovi prodavali svoje udjele.

Od Batale se odustalo do daljnjega, jer se ne zna kakve će vozarine biti u ostatku ove i iduće godine, pogotovo ako stiže recesija kako se najavljuje.

Moj savjet definitivno ne bi bio mjerodavan niti se usudim dati bilo kakav savjet. Ja samo konstatiram sto imam u portfelju. To je nastavak na post na LKPC. To imam vec duze vrijeme i prinos 100%. Pokusavam drzati duze vrijeme zbog poreza, odnosno kako bi izbjegla placanje poreza. Svasta sam ovdje naucila. Svi znaju da sam se zadnja vama ovdje prikljucila. Nastojim citati postove i nauciti nesto. Nemam znanja, al cini se da imam srece. Dvadesetak godina sam se bavila financijskom analizom, al na ovaj sektor to nije tako jednostavno primjeniti. Pokusavam izracunati ranije sto ce uci u Crobex, izracunavam neki svoj rating za pojedine tvrtke, pokusavam prikupiti informacije…, al puno je tu i drugih varijabli. Zato zahvaljujem za svaki savjet, a posebice Vama za informaciju o Batali.

Kao i LKPC i Atpl sam davno kupovala, ali i po svakakvim cijenama, kako ste vec primjetili. Drago mi je da me pratite i skrenete paznju sto ciniti i ne ciniti. To mi je jako bitno. Sreca (opet sam imala srece) da sam jako puno Atpl kupila ispod 200 kn. To bi sada bilo nesto iznad 25 eur pa mi je prosjek jos uvijek jako dobar. I dalje sam na kupnji. Nesto malo nize od trenutne cijene. Pa sta bude…. Do sada sam bas imala puno srece pa se nadam da me nece bas sada napustiti. Od Vas i dalje ocekujem informacije i savjete. Svaki mi zlata vrijedi.

I sama imam jos nekih pitanja. Mozda bi bilo dobro da ovdje raspravimo, ako tko ima vise informacija o financijskim efektima prodaje broda Ston, osnivanju novog drustva Atlant kardio, o Batali i sto je s prodajom stanova, sto se dogadja s novogradnjama, da li je dobro sto kasne ili ne… ?

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

mitkko, 26.05.2023. u 10:47

 





Stjepan, 25.05.2023. u 13:37



 

 





mitkko, 23.05.2023. u 16:00



 

 

Jel planira netko ići na skupštinu?

 

 



 

Ja

 



 

Planiram se i ja provozati do Dubrovnika, produzeni je vikend. Plaćam rundu ako se vidimo.

Nadam se da se vidimo

Kvark, 26.05.2023. u 15:22

 



 

 



 

 

Hvala ti, @vergilije ❤️  Za angazman, za inicijative i za informiranje.

Jel bilo kakvog razgovora o Batali?

P. S. I ovo jos uvijek drzim i ne pustam. :)) Veselim se dividendi. Dajte kakav prijedlog di uloziti.

 

 



 

 

Vaš savjet za trenutno držanje dionice je stvarno mjerodavan, tako ste preporučivali i kupnju dionice Atlantske plovidbe na 550 kn prošle godine blizu vrhunca cijene, kada su fondovi prodavali svoje udjele.

Od Batale se odustalo do daljnjega, jer se ne zna kakve će vozarine biti u ostatku ove i iduće godine, pogotovo ako stiže recesija kako se najavljuje.

 



 

Moj savjet definitivno ne bi bio mjerodavan niti se usudim dati bilo kakav savjet. Ja samo konstatiram sto imam u portfelju. To je nastavak na post na LKPC. To imam vec duze vrijeme i prinos 100%. Pokusavam drzati duze vrijeme zbog poreza, odnosno kako bi izbjegla placanje poreza. Svasta sam ovdje naucila. Svi znaju da sam se zadnja vama ovdje prikljucila. Nastojim citati postove i nauciti nesto. Nemam znanja, al cini se da imam srece. Dvadesetak godina sam se bavila financijskom analizom, al na ovaj sektor to nije tako jednostavno primjeniti. Pokusavam izracunati ranije sto ce uci u Crobex, izracunavam neki svoj rating za pojedine tvrtke, pokusavam prikupiti informacije…, al puno je tu i drugih varijabli. Zato zahvaljujem za svaki savjet, a posebice Vama za informaciju o Batali.

Kao i LKPC i Atpl sam davno kupovala, ali i po svakakvim cijenama, kako ste vec primjetili. Drago mi je da me pratite i skrenete paznju sto ciniti i ne ciniti. To mi je jako bitno. Sreca (opet sam imala srece) da sam jako puno Atpl kupila ispod 200 kn. To bi sada bilo nesto iznad 25 eur pa mi je prosjek jos uvijek jako dobar. I dalje sam na kupnji. Nesto malo nize od trenutne cijene. Pa sta bude…. Do sada sam bas imala puno srece pa se nadam da me nece bas sada napustiti. Od Vas i dalje ocekujem informacije i savjete. Svaki mi zlata vrijedi.

I sama imam jos nekih pitanja. Mozda bi bilo dobro da ovdje raspravimo, ako tko ima vise informacija o financijskim efektima prodaje broda Ston, osnivanju novog drustva Atlant kardio, o Batali i sto je s prodajom stanova, sto se dogadja s novogradnjama, da li je dobro sto kasne ili ne… ?

 

U priloženom dokumentu ne vidim kupnje po 550kn kojima ste se hvalili na poslovnom forumu, tako da moje pitanje i dalje stoji. Za sve ostale informacije koje vas zanimaju dođite na Glavnu skupštinu, ja ću biti tamo, a po pisanju vidim da će još neki doći.

revelin, 26.05.2023. u 10:34

 





Kvark, 18.05.2023. u 14:40



 

Hvala ti, @vergilije ❤️  Za angazman, za inicijative i za informiranje.

Jel bilo kakvog razgovora o Batali?

P. S. I ovo jos uvijek drzim i ne pustam. :)) Veselim se dividendi. Dajte kakav prijedlog di uloziti.

 



 

 

Vaš savjet za trenutno držanje dionice je stvarno mjerodavan, tako ste preporučivali i kupnju dionice Atlantske plovidbe na 550 kn prošle godine blizu vrhunca cijene, kada su fondovi prodavali svoje udjele.

Od Batale se odustalo do daljnjega, jer se ne zna kakve će vozarine biti u ostatku ove i iduće godine, pogotovo ako stiže recesija kako se najavljuje.

A možete nam vi dati mjerodavniji savjet?

Ponovno sam pogledala Vas post i nisam naisla na upitnik. Mislim da precjenjujete moju inteligenciju; ne znam sto je pitanje.


Sto se tice cijena po kojima sam kupovala, ove nesto vise bas i nisu za pohvalu. Ne znam zasto mislite da se tim hvalim? Ja samo iznosim sto cinim. Ustvari je nevjerojatno kako mi dobro ide i kako bas one u koje ulozim krenu (cekam jos rasta na turistima). Valjda sam imala puno srece i potrefila dobro vrijeme. Kupovala sam i u koroni kada je bila rasprodaja. 


Sto se tice Atpl, imam ja kupnji i po cijenama visim od 550. :))) Ne mogu izvuci bas svaki nalog; puno je toga. Zahtjevalo bi puno vremena i pretrazivanja.


Evo i Joakim kaze da je dry bulk dobra investicija, a on je strucan u ovom podrucju pa zasto mu ne vjerovati.


S obzirom da idete na skupstinu, zakljucujem da i Vi drzite i ne pustate. Dakle, na istoj smo strani. Neizmjerno bi me veselilo da sam u mogucnosti doci iz vise razloga, ali okolnosti to ne dozvoljavaju. Nadam se da ce jos biti prilike. Bilo bi mi drago upoznati i Vas i razmijeniti misljenje i tom prilikom. S obzirom da ne mogu doci, vjerujem da cete mi prenijeti odgovore na pitanja nakon skupstine.


Ovoj dionici me ustvari privukao susur koji se stvorio. Ne mogu ne biti dio toga. Nisam nigdje naisla da su se mali dionicari tako organizirali i toliko utjecu na samu organizaciju tvrtke i vrse pritisak za vecu participaciju u odlucivanju. Lavina se zakotrljala i vidi se bolja buducnost za male dionicare, a u investiranju se samo buducnost vrednuje.


Veseli me biti dio ovoga. Mozda jednom bude primjer aktivizma malih dionicara. Mali dionicari stvaraju povijest. I kako ne biti dio toga?! :)

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Jako dugo se netko svojski i sa puno uloženog kapitala trudio održavati dionicu između 58 – 59 eura. I to sve vrijeme strmoglavog pada vozarina. Izgleda da je napokon popustio, jer tek na 56 € stoji konkretniji bid nalog. Za to vrijeme JDPL nije imao štičenje cijene i on je pratio pad vozarina.

@ kvark

Zašto držiš nalog na nešto malo ispod trenutne cijene? Ako planiraš kupnju na nekoj cijeni, stavi nalog tek kada dođe na tu cijenu. Više je dobrih razloga za takav modus operandi. Jedan od njih je da se štitiš od situacije kada uleti jači pad kad nisi kod kompa ili kad ne stigneš reagirati.  S postavljenim nalogom te pokupi i ode niže, a ti si odmah preplatila jer vidiš da si mogla kupiti i jeftinije da nisi imala instaliran bid nalog.

Ovog trena, dokle god je ovakva situacija sa indexima vozarina, najbolje je maknuti bid naloge, mirovati i čekati koliko god bude potrebno.  Strpljenje kad treba, odlučnost kad treba. Vidjet će se i saznati  kada vozarine krenu rovati po dnu i tek tada se aktivirati s nalozima.  Ovo je svakako ciklički sektor i dok je ovo što je trenutnho, s nalozima se treba maknuti. Do daljnjega.

 

Ovdje trenutno NB vjerojatno drži cijenu zbog dividende, pisao je po Facebooku da kupuje ATPL, ali kada to prođe, a vozarine u međuvremenu ne počnu rasti, moglo bi biti drž’te gaće..

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Kvark, 29.05.2023. u 16:23

 

Ponovno sam pogledala Vas post i nisam naisla na upitnik. Mislim da precjenjujete moju inteligenciju; ne znam sto je pitanje.


Sto se tice cijena po kojima sam kupovala, ove nesto vise bas i nisu za pohvalu. Ne znam zasto mislite da se tim hvalim? Ja samo iznosim sto cinim. Ustvari je nevjerojatno kako mi dobro ide i kako bas one u koje ulozim krenu (cekam jos rasta na turistima). Valjda sam imala puno srece i potrefila dobro vrijeme. Kupovala sam i u koroni kada je bila rasprodaja. 


 

Sto se tice Atpl, imam ja kupnji i po cijenama visim od 550. :))) Ne mogu izvuci bas svaki nalog; puno je toga. Zahtjevalo bi puno vremena i pretrazivanja.


 

Evo i Joakim kaze da je dry bulk dobra investicija, a on je strucan u ovom podrucju pa zasto mu ne vjerovati.


 


S obzirom da idete na skupstinu, zakljucujem da i Vi drzite i ne pustate. Dakle, na istoj smo strani. Neizmjerno bi me veselilo da sam u mogucnosti doci iz vise razloga, ali okolnosti to ne dozvoljavaju. Nadam se da ce jos biti prilike. Bilo bi mi drago upoznati i Vas i razmijeniti misljenje i tom prilikom. S obzirom da ne mogu doci, vjerujem da cete mi prenijeti odgovore na pitanja nakon skupstine.


 

Ovoj dionici me ustvari privukao susur koji se stvorio. Ne mogu ne biti dio toga. Nisam nigdje naisla da su se mali dionicari tako organizirali i toliko utjecu na samu organizaciju tvrtke i vrse pritisak za vecu participaciju u odlucivanju. Lavina se zakotrljala i vidi se bolja buducnost za male dionicare, a u investiranju se samo buducnost vrednuje.


 

Veseli me biti dio ovoga. Mozda jednom bude primjer aktivizma malih dionicara. Mali dionicari stvaraju povijest. I kako ne biti dio toga?! :)


 

 

Nema tu strana kvark, moja strana tvoja strana, svatko je na svojoj strani i ti to dobro znaš.

Također, uopće me ne zanima kada si i što kupovala, jer te ne poznajem, ali javno pisati na forumu da kupuješ na 550kn je bio poticaj i drugima da kupuju po toj cijeni i sada ti mogu biti zahvalni na tvom vrijednom savjetu kada je cijena na 430kn sa tendencijom daljnjeg pada, jer dolazi recesija, te BDI pada i nagovješta recesiju koja uskoro dolazi.

Bit ću na skupštini i ako tko hoće saznati o čemu se pričalo i što se izglasalo na glavnoj skupštini neka osobno dođe, to je službeni događaj i nema živog prijenosa za znatiželjne.

Prvi put čujem za tog Joakima, ali na tradewindsnews.com pišu da ove godine bilježi velike gubitke na dionicama dry bulk brodara, pa ne vidim razlog zašto bi ga itko slušao što piše i navlači naivce u svoju mrežu.

 

The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.

“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.

Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.

Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.

And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.

 

https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-gap-investor-joakim-hannisdahl-says-shipping-company-pricing-unsustainable-/2-1-1458791

 

kolega revelin

slažem se da opreza nikada dosta, ali upisi o dolasku recesije mislim da nemaju nikakvog smisla. niti vrapci se više toga ne straše.

čitamo o teti kata klizmi već skoro dvije g., a ona još nije niti izašla iz ukrajine!!

neminovno je da će jednom doći, ali mislim da neće tako skoro. osobno nakon svih ovih prijelaznih događanja širom svijeta, ne vidim veću opasnost! ako se to nije dogodilo ove jeseni, a pogotovo zime…. neznam, samo naglas razmišljam.

a ako bu pravo puklo, onda nam papiri budu zadnja briga.

 

Kao dugogodišnji pomorac ne podržavam ovakvu politiku nagrađivanja managementa Atlantske plovidbe i smatram da to nanosi štetu samoj kompaniji i njezinim udjelničarima. Također kupnja 2 nova broda dok vozarine svakodnevno padaju na višegodišnje minimume nije u skladu sa savjesnim poslovanjem trgovačkog društva, a također ni sa zdravim razumom i logikom.

 

Menadžment kompanije najavljuje novu politiku primitaka za razdoblje 2024.-2027., prema istom načelu kao i do sada. Uprava je odlučila nastaviti isplaćivati bonuse vezane za EBITDA-u umjesto uz neto dobit. To nije posve neuobičajeno, ali je zanimljivo da se uvodi upravo u trenutku kad to najviše ide na ruku primateljima bonusa.

 

Gubitak Grupe Atlantska plovidba u 2020. godini iznosio je 46,2 milijuna kuna (-33,48 HRK po dionici). EBITDA je iznosila 74,01 milijuna kuna, a u 2019. 2,2 milijuna kuna (-1,60 HRK po dionici). EBITDA je iznosila 155,31 milijuna kuna.

 

U isto vrijeme, menadžment nije osjetio posljedice ovakvih rezultata na vlastitim primicima. Upravo suprotno. Temeljem Statuta, 12. rujna 2022., Društvo je prenijelo 7509 vlastitih dionica, ukupnog nominalnog iznosa 2.252.700,00 kuna, članovima Upravnog odbora i izvršnim direktorima na ime sudjelovanja u dobiti Društva u poslovnim godinama 2019., 2020. i 2021.

 

Dioničari su u stvarnosti dvije od tri godine pretrpjeli gubitak, menadžmentu je za svaku godinu isplaćen pripadajući bonus.

 

Na skupštini koja je na rasporedu 9. lipnja predviđa se nastavak iste politike do 2027. Rezultati prvog kvartala ove godine sugeriraju oprez.

 

Atlantska plovidba zabilježila je u prvom kvartalu pad prihoda od prodaje od 47,5% na godišnjoj razini, pad EBITDA-e od 65,8%, te neto prihod od 197,4 tisuća eura, što je smanjenje od 97,8% na godišnjoj razini.

 

 

Brodarstvo je najviše potaknula Uljanik Plovidba koja je zabilježila rast cijene dionice od čak 77%. Daleko iza su Atlantska plovidba i Jadroplov koji su zabilježili povrate od 19,7% i 25,9% u prvom kvartalu. Sve u svemu, sektor brodarstva u regiji bez sumnje je nadmašio ostale, piše Siniša Malus za Poslovni.


Analitičari su u slučaju Atlantske plovidbe ipak skloni reći da je potencijal daleko iznad aktualne izvedbe. Potvrđuje to i činjenica da je neto vrijednost imovine ovog brodara gotovo dvostruko veća od tržišne kapitalizacije, odnosno ukupne vrijednosti dionica. Pojednostavljeno rečeno, Atlantska plovidba vrijedi gotovo dvostruko više da je netko likvidira i rasproda flotu brodova i drugu imovinu, nego da je proda kao “živu” kompaniju prema burzovnoj cijeni dionice.


Kompanija posljednjih godina kontinuirano dobro posluje. U 2021. godini je ostvarila vrlo dobre rezultate uz solidnu dobit, a nastavila je snažno u 2022. ostvarivši solidnu dobit.


Međutim, kretanje cijena dionica to ne prati.

Brodari ove godine najveći dobitnici u široj regiji: Uljanik predvodi, Atlantska ipak zaostaje

Bez cenzure članak…

 

lapad, 01.05.2023. u 19:04

U godišnjem revidiranom FI 2022 piše da je Atlantska u 2022 platila za naknade petorici članova managementa ukupno iznad 10 milijuna kuna.

Ako se nastavi ovakva politika primitaka UO i izvršnih direktora to će nas koštati oko 100 milijuna kuna u 10-godišnjem razdoblju.

Imamo priliku na skupštini 9. lipnja promjeniti politiku primitaka managementa i tako firmi uštedjeti desetine milijuna kuna ili milijune eura.

Djelujmo,nemojmo ih samo promatrati.

U istom revidiranom GFI 2022 piše da se i dalje ugovaraju nepovoljne kamatne stope po 3mjesečni Libor +3.60%-4.75%.

To je loš posao.

Tankerska je bez problema u prosječnim godinama ugovarala kamate po 3M LIBOR +1.5%.

Poštovani dioničari,danas je glavna skupština na kojoj imamo priliku odbiti nastavak sadašnje politike primitka managementa koju predlaže UO za razdoblje 2024-27.

To naše odbijanje će dugoročno firmi uštedjeti milijune eura nepotrebnih bonusa managementu.

Mnogi od nas dioničara će glasati i protiv davanja razrješnica vodstvu firme a jedan od razloga je i trenutna politika primitaka vodstva.

“Tko je jamijo jamijo je” svoje frustracije seoske razine rješavajte po grodu. Uprava radi najbolje što može trenutno, kad može podravka, ina, hep i ostali mogu i manageri atlantske dobiti bonuse… 💰💪📈📉

New Report

Close