Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 59,00 | 4.956 | 84 | 58,80 | 59,40 | 0,00% |
Krivac za pad vozarina je pored Kine i Eu koja je u zadnja 2 mjeseca povukla 27% manje ugljena nego inace..zbog tople zime..ali vidim tek sad da kineski industrijski index raste😉
Europa je zanemariv kupac seaborne ugljena u usporedbi s ostatkom svijeta. Kad je punila zalihe svom snagom prije zime, nije baš pozitivno utjecala na vozarine.
Fjučersi ugljena u Newcastleu, referentna vrijednost za regiju s najvećim potrošačima u Aziji, premašili su 250 dolara po toni, oštro se oporavivši od gotovo jednogodišnje najniže cijene od 230 dolara usred dugotrajne zabrinutosti oko skučenih globalnih opskrba. Isporuke ugljena iz Australije, drugog najvećeg svjetskog izvoznika, prekinute su zbog jakih kiša u državama Queenslanda i Novog Južnog Walesa u kojima se rudari ugljen, kao i zbog zatvaranja ključne željezničke pruge nakon sudara. Australski operater energetskog tržišta upozorio je da će jedna od najnovijih državnih elektrana na ugljen vjerojatno prestati s radom sredinom 2023. zbog ovih problema s opskrbom. Izgledi za skučeno tržište dolaze u trenutku kada se očekuje rast potražnje, posebno iz Kine, zahvaljujući naporima Pekinga da potakne gospodarstvo i okonča svoj strogi režim izazvan koronavirusom. Ipak, toplo vrijeme, osobito u SAD-u i Europi, odgodilo je zimsku sezonu grijanja dok je ublažilo neke zabrinutosti oko nestašice goriva..
Jadroplova je s 10+ puta manje novaca na računu uspio kupiti 2 broda tj.povećati flotu za 40 %.
To je ekvivalent kao da je Atlantska povećala flotu za više od 100 %.
A doživjeli smo 0 %.
Ali su umjesto toga plaće i bonusi milijunski za “uspjeh” od 0 %.
A u jadroplovu uopće nema bonusa,a plaće vodstva su nekoliko puta manje.
A to je tako u svakoj firmi..visoke plaće uprave i manageri si dijele dionice..Slijedi klasika..prvo idu cape ovi up a za njima i panamax i supramax..napokon bi mogao krenuti malo stabilniji rast i odbijanac od dna..samo je pitanje inteziteta oporavka vozarina..oporavak nije upitan s obzirom na futuruse..😉
Jadroplova je s 10+ puta manje novaca na računu uspio kupiti 2 broda tj.povećati flotu za 40 %.
To je ekvivalent kao da je Atlantska povećala flotu za više od 100 %.
A doživjeli smo 0 %.
Ali su umjesto toga plaće i bonusi milijunski za “uspjeh” od 0 %.
A u jadroplovu uopće nema bonusa,a plaće vodstva su nekoliko puta manje.
Atpl je kupila dvije novogradnje.
Više ne bi bilo niti razumno s obzirom na nepredvidivost tržišta.
BDI je na ovim razinama bio 2020 godine
Tada je vrijednost dionice bila upola manja
Kolika je bila zaduženost firme 2020 godine? Kolika je bila kapitaliziranost firme?
Kažem sreca što nemaju capeove..oni su potonuli skroz a za panamax i supra uvijek ima posla..mogli bi isto tako komparirat i cijenu sa dsx..4.1=54.50 eur..ipak je price book i dalje oko 0.5..to znači da je dionica podcijenjena..ipak nije strong buy ali je strong hold😉