ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.03.2024. u 09:03
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,00
2.200
50
43,50
44,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Već smo rekli da je ipak bolje da čuvaju novac za novogradnje i za vrijeme kad vozarine opet padnu (već od početka 2023.), tako da bi onda opet mogli doći  u probleme sa sredstvima.

Za višu dividendu navlače uglavnom oni koji se žele iskrcati i prije isplate iste.

Predviđene vozarine za sljedeće razdoblje:

https://www.braemarscreen.com/

Drugi brodari isplaćuju divku,  kupuju brodove i otplaćuju krediti.  Kada će ako neće sada.  Najgore je da lova stoji na računima,  neka investiraju otkupljuju,  kupuju brodove samo nek se vrti pa onda neka divka bude i 20 kn.  Sve je dobro dok je ovakva zarada. S obzirom na energetsku krizu na zimu vozarine ce premašiti lanjske u to ćete se uvjeriti vrlo brzo.  Futursi se okreću svaki dan kako vjetar puše i nisu mjerilo za nešto ozbiljnije.

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/norden-declares-surprise-dividend-and-new-buybacks-after-show-stopping-quarter/2-1-1280068

Treba biti vrlo oprezan jer futuresi pokazuju nadalje jako niske vozarine:

Od nove godine Cape se očekuje ispod 10.000 USD, Panamax oko 12.000 USD, Supramax oko 13.000 USD, što je taman na nuli poslovanje.

Danas opet Baltic Capesize-indeks – 19,94 %

Tako da je i ovih 20 kn dividende puna šaka brade, jer tko zna kad će opet i biti ako vozarine budu tako niske u sljedećoj (ima) godini.

forumas., 18.08.2022. u 09:24

Već smo rekli da je ipak bolje da čuvaju novac za novogradnje i za vrijeme kad vozarine opet padnu (već od početka 2023.), tako da bi onda opet mogli doći  u probleme sa sredstvima.

Za višu dividendu navlače uglavnom oni koji se žele iskrcati i prije isplate iste.

Ako je Diana platila polovne Ultramaxe cca 35 mil $, zar nije bolje da ATPL sada proda pola flote ako je tako dobra cijena, pa dogodine krene u kupnju kad cijena padne zbog niskih vozarina

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

ocekujem da ovog puta Handy i Supramaxy nece pratiti Capove mozda po prvi put u povijesti rasutog tereta po pitanju vozarani

Ovoga puta ce sve vise kapova u rezaliste, manja potraznja, manje brzine zbog CO2…

Totuci ce ih kinezi… Atpl nema ove klase ali svejedno bolje mi je kupiti jeftinije…

Today: 7,188 -1,790

2 će prodati kad stignu novogradnje, jer su izjavili da neće povećavati flotu.

Treba biti oprezan jer su očekivane vozarine u sljedećoj godini stvarno niske, 12-13.000 USD, tako da možemo zaboraviti na ovakve dobiti.

Tako da vjerojatno neće proći prijedlog više dividende.

Vezano za predstavnika cerpa… To je bio Boško Ercegovac iz Zagreba sada je li još uvijek trebalo bi provjeriti. Sjednica u Dubrovniku,  Zagreb daleko, vani vrućine sumnjam da će ići na tako dalek put jedino ako bude baš ženu vodio vidjeti most možemo se nadati… Bilbija nam je jedini saveznik 🙃📈

Prijedlog za višu dividendu vam neće proći, samo gubite vrijeme vozeći se do Dubrovnika. Većina je protiv više dividende, bar dok se situacija sa vozarinama ne stabilizira i budite zadovoljni sa 20 kn.

revelin, 18.08.2022. u 19:07

Prijedlog za višu dividendu vam neće proći, samo gubite vrijeme vozeći se do Dubrovnika. Većina je protiv više dividende, bar dok se situacija sa vozarinama ne stabilizira i budite zadovoljni sa 20 kn.

Vozarine koje naplaćuje atpl su sasvim zadovoljavajuće štoviše odlične.  Da li će se stabilizirati,  neće nikada jer nikada nisu ni bile stabilne.  Može potrajati a ne mora,  to je takav biznis.  Ljudi trguju 10 – 50kn gore dolje, love na valovima futurese i svaki šum iz Kine,  Ukrajine,  Tajvana toga će biti stalno.  Izvještaji i otvorenost kompanije su realnost.  Da sad objave cifre po kojima voze većina bi pala u nesvjest.  Jdpl također sa starim kramama vozi staro željezo lova do krova.  Plitko tržište ne pokazuje stvarnu vrijednost.  Divka od 60 nije bitna toliko koliko bi cijena narasla i mnogi bi se iskrcali a PR u medijima bi bio neopisiv.

proslo ne proslo treba probati pa cemo vidjeti stvarnu snagu malih sto se same dividende tice po meni ja bi se zadovoljio i sa 40 kn ali 20 kn je puno premalo pogotovo sto je bila najavljena politika dividende od samog CEO-a do max 40 posto dobiti ali ovo je premalo kako rekoh sto se mene tice bolje da je ni ne daju neka onda razduze firmu ali neka nam nemazu oci o isplatama dividende do 40 posto dobiti.

Ne treba baš podcjenjivati niti njih iz Uprave, nisu oni vjerojatno izbacili tih 20 kn iz vedra neba.

A i Bilbija je tu već sigurno imao utjecaj pri donošenju te Odluke, što znači da se složio s tim iznosom.

Vjerojatno su i oni već tada procijenili da se ovakva stvar s visokim vozarinama u 2021-2022. neće nastaviti dalje, te da dobit narednih godina neće biti više tolika.

Ali to su mogli vidjeti i svi ostali s pogledom na futurese vozarina za 2023, koje su već davno bile niže za oko 50% u odnosu na vozarine 2021-2022.

Tako da visoka dividenda sada ne bi značila ništa jer kad vozarine dodatno padnu u sljedećem periodu, više ne bi mogli isplaćivati gotovo ništa.

Ovako možda budu tih 20-ak kn isplaćivali i dalje jer će toliko moći.

I jedan i drugi imate pravo, uglavnom.

Cash pozicija omogucuje isplatu 60 kn, a buduce dobiti, kolike god bile, ce biti osnova za daljnje isplate, kolike god bile.

Ovdhe se bavimo s 2021. Iduce godine cemo se baviti s 2022 itd.

Tako nalazu i zakon i logika.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je brod AP Revelin pri izlasku iz luke Port Arthur pretrpio udar drugog broda uz značajnu materijalnu štetu, a bez ljudskog stradanja i bez posljedica po okoliš. U tijeku je utvrđivanje štete i okolnosti koje su dovele do sudara. Uslijed ovog događaja bit će neophodan sveobuhvatni pregled i popravci što će uzrokovati značajan gubitak iskoristivog vremena broda.

 

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/COI-ATPL-bf91c80be03313f1855b2b94ddded98b.pdf

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

New Report

Close