ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.03.2024. u 08:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,00
2.200
50
43,50
44,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2021/09/23/7741785/ratene-fortsetter-oppover

https://m.braemarscreen.com/?fromweb=true

Direktor Jadroplova Pavlović je jučer na pom. večeri rekao da je Jadroplov odustao od novogradnji jer da bi ih dobili tek na kraju ciklusa visokih vozarina tj. krajem 2023. i početkom 2024.

Još je rekao da se plača 10 % ukupne cijene broda kod stupanja ugovora na snagu, a 40 % od ukupne cijene za vrijeme gradnje broda.

Ako je isto tako ugovoreno plača nje novogradnji Atlantske u iznosu od 40 % za vrijeme gradnje broda, to je čak 13.7 m$ po brodu.

S 13.7 m$ se ovih dana  može kupiti 7-8 polovnih starijih supramaxa i handysize koji bi taj iznos zaradili već nakon 2-3 mjeseca od isporuke,tj.već u 1.polovici 2022.!!!!

A novogradnja s isporukom 2H 2023 možda taj iznos ne zaradi ni do 2025-2026.!!!!

Atlantska je napravila ogromnu grešku ove godine zbog ne kupovine jeftinih polovnih brodova na odličnom tržištu od 30-38.000 $ dnevno po brodu.!!!!

I dalje nastavlja raditi greške ne kupujući polovne brodove, tako što će dati 13.7m$*4=54.8 m$ učešća za novogradnje koje će te ogromne novce MOŽDA uspjeti vratiti nazad-zaraditi 2024-2026.

A tržište možda 2024-2026. bude na 10-15.000 $ pa te novce ne povrate ni do 2030.

P. S. Polovni brodovi se u doba visokih vozarina, trenutno 30-38.000 $, mogu kupiti s učešćem od 10 % ukupne cijene broda, i 90 % kredita.

Na to sam mislio kad tvrdim da se s 13.7 m$ može kupiti 7-8 polovnih brodova ukupne cijene od 137 m$.

Kolega lapad

Da tako bi napravio netko tko misli unaprijed max 1-2godine i to je to. Sto bi trebali nakon 2 godine uraditi s starim brodovima koji ce zahtijevati dodatna ulaganja da bi bili u skladu s nadolazecim propisima? Ovi “jeftini” polovni brodovi bo dosli skuplje nego sto se misli. A da bi ciklus zavrsio 2023 broj novogradnji ove +iduce godine trebao bi biti 10% flote. Ovo je ciklus na bazi manjka suply a ne demanda i prave zarade ce se pokazati iza 2024 kad novi propisi jos smanje suply a promjene u zelenu energiju povecaju potraznju…

Poslusajte sto je rekao Marko Domijan u pomorskoj veceri pa ce vam mnoge stvari biti jasne. Ovo je odlican potez, za odlicnu cijenu, u odlicno vrijeme. Brodovi dolaze pocetkom 2023 i vec su zaradili 9 miliona dolara ako naprave resale, po brodu!!

Ulaganje u stare brodove nema smisla jer moraju ulagati u njih.

Ovako ce dobiti nove sa prociscivacima.

Dotle ce na starima zaraditi za te nove brodove, a novi ce za 2 godine vrijediti vise nego sto su ih sada platili.

Kolega Lapad znam da ste prodali Atpl na dnu i da je to frustrirajuce.

Jos mozete uci.

Nisam protiv novogradnji. Treba kombinirati novogradnje i nabavu polovnih brodova.

Najmudrije bi bilo 2 novogradnje i 6-10 polovnih brodova.

Ti polovni brodovi bi odmah poceli zarađivati i pomogli bi da bude novaca i za moguće sve 4 novogradnje.

Najvažnije pravilo u shippingu je da se svi brodovi kupe u 1.godini super ciklusa, tj. do kraja ove godine,2021.

Kao vodeći svjetski uvoznik ugljena, Kina je u prvih osam mjeseci ove godine uvezla 197,69 milijuna tona ugljena, što je deset posto manje u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, u kolovozu se uvoz povećao za 30 posto zbog jake domaće potražnje.

 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/ekonomija-naglo-usporila-ugrozena-i-sigurnost-hrane-gradani-u-strahu-sto-ce-biti-ove-zime-15106400

 

evo što puše u jedra panamaxa – ugljen za uvijek gladnu činu

 

jel ima tko kakav graf odakle i koliko činezi uvoze – tj koliko iz australije, koliko iz indonezije i slično

 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/9/30/chinas-coal-import-shift-continues

 

investimir, 30.09.2021. u 20:29

Kao vodeći svjetski uvoznik ugljena, Kina je u prvih osam mjeseci ove godine uvezla 197,69 milijuna tona ugljena, što je deset posto manje u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, u kolovozu se uvoz povećao za 30 posto zbog jake domaće potražnje.

 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/ekonomija-naglo-usporila-ugrozena-i-sigurnost-hrane-gradani-u-strahu-sto-ce-biti-ove-zime-15106400

 

evo što puše u jedra panamaxa – ugljen za uvijek gladnu činu

 

jel ima tko kakav graf odakle i koliko činezi uvoze – tj koliko iz australije, koliko iz indonezije i slično

 

 


 

 

hvala štefek, sjajan prilog raspravi

 

da ne lupamo samo sad ce gore sad neče, nego nešto i da naučimo otkud vjetrovi pušu

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

I dalje ima fantastičnih prilika na SH tržištu. Novi Advanced market report:

Supramax “Seacon 6″57.000 2012 15.3 m$

Na tržištu od cca 38.000 $ TC 6 mjeseci

Učešće od 10% prodajne cijene je 1.53 m$, koje bi brod zaradio za samo 40 dana(bruto) i 56 dana netto, nakon isporuke broda.

Godišnja vozarina uz pretpostavku 2 TC od po 6 mjeseci 38.000*365=13.87 m$

Godišnji rashod broda cca 4 m$.

Godišnja netto dobit broda blizu 10 mil usd.!!!!

Svaki Ovako kupljeni brod otplacuje sam sebe i zarađuje za rate novogradnji.

Atlantska tako može dobiti i polovne brodove i novogradnje.

Iduća rata od 10% za novogradnje je vjerojatno tek oko ožujak-travanj 2022.u iznosu od 6.85 m$. – za 2 broda

 

za očekivati je da će se sve veći problemi s kojima se kina suočava početi reflektirati na trenutno rekordne razine vozarina, odnosno da će uskoro doći do njihovog hlađenja tj.pada

lapad, 28.09.2021. u 21:47

Nisam protiv novogradnji. Treba kombinirati novogradnje i nabavu polovnih brodova.

Najmudrije bi bilo 2 novogradnje i 6-10 polovnih brodova.

Ti polovni brodovi bi odmah poceli zarađivati i pomogli bi da bude novaca i za moguće sve 4 novogradnje.

Najvažnije pravilo u shippingu je da se svi brodovi kupe u 1.godini super ciklusa, tj. do kraja ove godine,2021.

 

Kolega Lapad, ovako je to bilo 2005. kada sam isto bio dioničar, kao i sada.

Zanima me vaše mišljenje zašto su onda bili kupili 4 polovna broda, a sada su

naručili samo nove brodove, sa rokom dospijeća za dvije godine.

 

”Dubrovačka brodarska tvrtka Atlantska plovidba kupila je od njemačke tvrtke SAL četiri rabljena broda za prijevoz teških i specijalnih tereta za ukupno 66 milijuna dolara, priopčeno je iz Atlantske plovidbe. Riječ je o brodovima nosivosti 7.380 tona, 107,4 metra duljine i 19,6 metara širine, od kojih su dva stara devet, a dva deset godina. Svaki je opremljen sa po dvije dizalice od 250 tona, a od gradnje do prodaje koristio ih je samo jedan vlasnik. Isporuka prvog broda “Atlant Frauke” bit će krajem studenoga, a drugoga “Atlant Trina” početkom siječnja 2006. Ostala dva broda “Atlant Svenja” i “Atlant Regina” isporučit će se krajem 2006. godine. Ovom kupnjom Altantska plovidba je za duže vrijeme obnovila flotu za prijevoz teških i specijalnih tereta pa će ta vrsta prijevoza i nadalje biti dio prijevozničkih usluga Atlantske plovidbe, kaže se u priopčenju. Prema podacima s web stranice tvrtke, do kupovine 4 broda za teške terete, Atlantska plovidba u službama slobodne plovidbe, obalne plovidbe i teških tereta imala 20 brodova. “

 

https://hrportfolio.hr/vijesti/ekonomija/atlantska-plovidba-kupila-cetiri-rabljena-broda-580

 

 

 

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Uhh, poginula 2 pomorca na brodu Atlantske plovidbe, RIP

 

Dva ukrajinska pomorca misteriozno preminula na bulk carrieru Atlantske plovidbe, UPDATE

 

Dva ukrajinska državljanina preminula su 30. rujna na bulk carrieru AP ASTAREA u floti Atlantske plovidbe, koji je bio na sidrištu Chittagong u Bangladešu, javlja FleetMon.


Pomorci su navodno preminuli jedan za drugim bez jasnog uzroka. Kako navode lokalni izvori, preminuli pomorci nisu pokazivali nikakve znakove zaraze koronavirusom.


Navodno je u popodnevim satima 30. rujna, 31-godišnji fitter pronađen mrtav u svojoj kabini. Šezdesetogodišnji drugi časnik stroja, koji je bio jedan od članova posade koji su pronašli tijelo preminulog pomorca, počeo je imati problema s disanjem nakon pronalaska tijela. Zatražio je medicinsku pomoć i prebačen je u obližnju bolnicu, no po dolasku je proglašen mrtvim. Sumnja se da je preminuo od posljedica srčanog udara.


Na tijelu 31-godišnjaka nisu pronađeni znakovi nasilne smrti. Točan uzrok smrti preminulih pomoraca bit će poznat nakon obdukcije.


Brod je stigao na sidrište Chittagong 19. rujna iz Egipta, odakle je prevozio gnojivo urea. Putovanje je trebao nastaviti prema Mongli u Mjanmaru.


Kontaktirali smo Atlantsku plovidbu te su nam iz kompanije potvrdili da se nesreća dogodila na bulk carrieru AP ASTAREA.


Više informacija uskoro.


UPDATE: Čeka se službeno očitovanje nadležnih vlasti u Bangladešu.


 

Dva ukrajinska pomorca misteriozno preminula na bulk carrieru Atlantske plovidbe, UPDATE

 

 

 

 

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

New Report

Close