Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,02 | 12.217 | 284 | 43,00 | 44,40 | -0,92% |
zanči, iz top 10 nitko nije kupovao, ali su na ovim razinama prodavala čak 3 iz top 10??!
kao što sam gore napisao, klasična distribucija od velikih-malima.
zna se što to znači za dionicu!
Ako može objašnjenje što to znači za dionicu? Hvala
ne treba objašnjenje, pogledaj semafor (-3,70 %)i sve će ti bi biti jasno ..ali rano je još za povratak u dionicu, ide to još niže idući tjedan.
Kretanje cijene ovisiti ce iskljucivo o vozarinama, a fondovi nas slobodno mogu petkom malo i pocastiti 🙂
Čekajući rezultate pročitajte ovo
https://finance.yahoo.com/news/diana-shippings-debt-insights-124840455.html
A cijena pada?
Vozarine za panamaxe i supramaxe koje Atpl ima su odlicne.
A cijena ce biti tu gdje je jos tjedan dana dok se ovaj fond ne iskrca.
Vozarine za panamaxe i supramaxe koje Atpl ima su odlicne.
da mi prvo vidimo FI, tj.kao oni posluju jer oni imaju dugoročne ugovore i ove tjedne oscilacije cijena nemaju previše utjecaja na njih. dakle sačekajmo FI pa ćemo znati ide li cijena gore ili dolje
Kolega, tu nemate sto saznati. 2020 je bila losa godina za dry bulk.
Pitanje je hoce li ova nova biti bolja. Za sada 1Q 2021 bi sigurno morao biti u plusu.
2020 godina sigurno nece biti zbog lockdowna i korone.
Kolega, tu nemate sto saznati. 2020 je bila losa godina za dry bulk.
Pitanje je hoce li ova nova biti bolja. Za sada 1Q 2021 bi sigurno morao biti u plusu.
2020 godina sigurno nece biti zbog lockdowna i korone.
Kad uzmeš u obzir da su krajem godine prodali nekoliko brodova, onda će i 2020 godina biti u debelom plusu.
Rezultati nerevidiranog izvješća iznenađujuće dobri ako uzmemo u obzir kakvu je korona štetu svima u 2020-oj napravila. Sve skupa oko nule . Smanjeni financijski izdaci. Operativna dobit pozitivna . Nakon iznenađujućih , skoro pa rekordnih vozarina u prva dva mjeseca ove godine očekuju se fenomenalni rezultati za 1q. Kineska N.G. je završena te se očekuje nastavak visokih vozarina što bi u konačnici značilo godinu iz snova za Atpl.
Nakon ovakvog izvještaja cijena je već trebala preskočiti 200 kao od šale, a ona još pala??
To ima samo na Zse
Nakon ovakvog izvještaja cijena je već trebala preskočiti 200 kao od šale, a ona još pala??
To ima samo na Zse
Ni meni nije jasan ali ima (ili imaju) municije
Ja se baš ne kužim najbolje u izvještaje ali ono što mogu jednostavno vidjeti je da je
vrijednost brodova smanjena za cca 100 milijuna.
Vrijednost kredita prema bankama je ostala ista (cca 800 milijuna), s tim što je jedan dio kratkoročnih pretvoren u dugoročne, cca 65 milijuna kuna.
Prosječna vozarina je izvrsna i za prošlu korona godinu je iznosila 8.800 $. Ipak je ostvaren gubitak što znači da bi se bilo na nuli vozarina bi trebala biti cca 11.000-12.000 $. To smo znali i inače.
Ovu godinu treba iskoristiti povoljne vozarine i nadati se da će prosjek za 2021 biti blizu 14.000 $ što bi omogućilo da se pokrije gubitak iz 2020 godine.
Ostaje otvoreno pitanje realne vrijednosti imovine (brodova) u bilanci