ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.04.2024. u 20:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
13,20
1.122
85
13,05
13,20
0,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Dobre vijesti na vidiku…

https://euractiv.jutarnji.hr/EiG/gospodarstvo/eu-pripremila-program-u-vrijednosti-od-100-milijardi-eura-za-spasavanje-radnih-mjesta-za-svih-27-clanica-vise-je-programa-za-zemlje-eurozone/10163095/

Ignore: KressoM, delux

11 milijuna Amerikanaca dobilo otkaz u zadnja 2 tjedna. Koliko će auta ti ljudi kupiti?

Vrijeme je da promjenim mirovinski fond. Dosta su ovi znalci ulupali u autosektor ovih dana. Premda je i to korak naprijed… nakon Leda i Magme.

Ali Amerikanci kupuju Renault, Peugeot, Fiat i Daciu.

Ja bi se zakleo da je to skoro pa nemoguće vidjeti na američkim cestama…

 

Amerikanci vam voze isključivo američka, japanska, korejska i njemačka auta.

rapidno opada potreba za automobilima, što radi corona pandemije, što zbog toga što sve više firmi stavlja ključ u bravu čekajući kraj pandemije jer potražnje ni potrošnje -nema! zadnjih mjesec dana kupuje se samo prehrana,a to je pre pre premalo da bi više od 1/3 proizvođača auto dijelova kao ADPL ovo preživjelo pa se bojim da se adplastici u ovoj novoj recesiji crno piše i da će je teško preživjeti

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Ako ne bude neke nove zabrane, Avtovaz od ponedjeljka 6.4. opet radi

BudFox3, 02.04.2020. u 15:32

rapidno opada potreba za automobilima, što radi corona pandemije, što zbog toga što sve više firmi stavlja ključ u bravu čekajući kraj pandemije jer potražnje ni potrošnje -nema! zadnjih mjesec dana kupuje se samo prehrana,a to je pre pre premalo da bi više od 1/3 proizvođača auto dijelova kao ADPL ovo preživjelo pa se bojim da se adplastici u ovoj novoj recesiji crno piše i da će je teško preživjeti

Autoindustrija (i transport opcenito) je preveliki biznis da bi tek tako stala (Detroit 2008.g.), a u velikim dugovima su svi proizvodjaci. Zato postoje drzave koje ce to nadoknaditi. Ne gledas dugorocno, a trebao bi.

https://www.bnnbloomberg.ca/canada-auto-sales-plunge-48-in-march-pointing-to-retailer-pain-1.1416371

Eto i Kanada ne kupuje europska auta. Već samo američka. Ovaj pad se tiče samo američkih vozila. Europska nemaju veze s ičim. Ovdje je sve bajno. Dionice Renaulta u slobodnom padu jer je sve sjajno. Proizvodnja stala a zatim kreće smanjenih kapaciteta. Ma sve je super.

Kakav amater.

https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/ugrozeno-vise-od-11-milijuna-radnih-mjesta-ovo-je-gora-kriza-od-one-2008-godine/10163818/

Ugroženo više od 1,1 milijuna radnih mjesta: ‘Ovo je gora kriza od one 2008. godine'

haricoin, 02.04.2020. u 15:53

Ako ne bude neke nove zabrane, Avtovaz od ponedjeljka 6.4. opet radi

Ruski predsjednik je ipak donio odluku da su do 30.04. neradni dani, s zadržavanjem pune plaće za sve zaposlene. Znači 0 prihoda u Rusiji do 10.05.

haricoin, 02.04.2020. u 17:53

 





Ruski predsjednik je ipak donio odluku da su do 30.04. neradni dani, s zadržavanjem pune plaće za sve zaposlene. Znači 0 prihoda u Rusiji do 10.05.





Ali i 0 rashoda za zaposlene koji ostaju u radnom odnosu i moći će odmah asataviti s radom čim se ovo epidemijom smiri. To je realno odlična vijest u ovakvoj situaciji.

Ignore: KressoM, delux

@amadeo

Više vjerujem u ADPL kao dugoročnu investiciju, nego u cjepivo da Vam budem otvoren. Nemojte se zanosit oko cjepiva. Za SARS-1 nikad nije razvijeno sigurno cjepivo… a vole se hvalit kako im je medicina jako napredovala u zadnjih x godina. Sreća je da.ovaj virus nema puno mutacija pa ako to cjepivo razviju, bit će nam dovoljno jedno na duže vrijeme, a ne ko za gripu svake godine novi koktel. Ovo bar 4 puta manje mutira od gripe.

mi bismo trebali promatrati potražnju za automobilima kroz neko dulje razdoblje, tipa 5 godina, da dođemo do zaključka pada li ona ili raste. s tehnologijom koju ADPL ima, oni imaju potencijala za puno toga u budućnosti, ne samo autoindustriju. zbog corone pada potražnja za autima? lol

svi će se na onim električnim romobilima počet vozit. ja ako nešto, ovih dana kad imam nešto za obavit što ne mogu od doma, idem autom, a ne pješke ili romobilom. stigla korona, a ništa, morat ću prodat svoj auto. Još Alfa…ovaj teror u Italiji…pa i Alfa će propast. Ne znam kako ću na zimu nabavit Seleniju za servis…

avax10, 02.04.2020. u 18:43

 





Ali i 0 rashoda za zaposlene koji ostaju u radnom odnosu i moći će odmah asataviti s radom čim se ovo epidemijom smiri. To je realno odlična vijest u ovakvoj situaciji.





“0 “rashoda?   Ne bih se složio.  Čisto sumnjam da Putin podijeliti tu ne zarađenu plaću . Mislim da će to financirati …. znate već tko.

Da je to tako kako ti kažeš ne bi “turisti” tako potonuli i oni imaju ove godine “0” rashoda.

 

 

moje poruke nisu poziv na kupnju, prodaju dionica niti savjet za ulaganje - za takve stvari imate vlastitu glavu SVE VAS BUM TUŽIL !

johnny_w, 02.04.2020. u 19:54

 





avax10, 02.04.2020. u 18:43



 

 





Ali i 0 rashoda za zaposlene koji ostaju u radnom odnosu i moći će odmah asataviti s radom čim se ovo epidemijom smiri. To je realno odlična vijest u ovakvoj situaciji.







 

“0 “rashoda?   Ne bih se složio.  Čisto sumnjam da Putin podijeliti tu ne zarađenu plaću . Mislim da će to financirati …. znate već tko.

Da je to tako kako ti kažeš ne bi “turisti” tako potonuli i oni imaju ove godine “0” rashoda.

 

 

 

Za neradne dane se plaće moraju isplatiti u punom iznosu (u tom periodu nema korištenja godišnjih, nema “čekanja” na 2/3 plaće, nema uvođenja 4 dnevnog radnog tjedna…)

Još uvijek nije objavljeno na koji način će država pomoći gospodarstvu, ali vjerojatno je da će nešto smisliti.

Trenutno situacija u Rusiji za autoindustriju nije nikako ok. Osim neradnih dana, problem je i sa dobavama dijelova koji se rade izvan Rusije (Italija), tako da bi ionako u nekom trenutku Avtovaz stao na tjedna-dva. Ne ide u prilog ni niska cijena nafte. Ipak, to ne znači da se već i do kraja ove godine ne može sve nadoknaditi.

Mislim da ce se za 15 dana autoindustrija poceti buditi, medijima su vijesti o koroni postale naporne i fokus se prebacuje na gospodarstvo (dugovi kompanija su nastali kao posljedica koronavirusa, ha kako da ne 🙂

New Report

Close