Tekstilna industrija Pounje iz Hrvatske Kostajnice svojedobno je s brendom Plavi cvijet diktirala modne trendove na tržištima regije u asortimanu ženskog dnevnog i noćnog rublja. Predsjednik Uprave Tihomir Babić ističe kako su odlučili staru slavu vratiti suradnjom s hrvatskim dizajnerima i stoga su pokrenuli partnerski projekt s dizajnericom Marijom Cvitanović.
Dašak glamura
Suradnja datira od prošle godine, a lani predstavljena kolekcija proizvoda pod brendom Marka M vintage glamour Pounje od polovice svibnja bit će dostupna u trgovinama. Cvitanović je inspiraciju za modni uradak pronašla u holivudskim filmskim divama iz 50-ih godina prošlog stoljeća, pa je u nove kreacija rublja ugradila dašak njihovog odjevnog glamura. "U Pounju su htjeli nadoknaditi nedostatak nekadašnjeg brenda, a moje vizije odlično su se uklopile i tako je nastao naš zajednički projekt," prisjeća se Marija Cvitanović i dodaje: "Ovo je zapravo tek početak, kako se izmjenjuju sezone, tako ćemo tržištu kontinuirano nuditi nove linije proizvoda". U novoj kolekciji ženskog rublja, koja će na tržištu biti dostupna polovicom svinja, dominiraju čipka i svila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu