ZET: Skuplje karte, strože kontrole, i eto boljih rezultata!

Autor: Poslovni.hr , 05. rujan 2012. u 17:50

Poskupljenje karata ZET-a i pojačane kontrole dovele su do smanjenja negativnog poslovnog rezultata u ovoj godini, istaknuo je danas voditelj Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET) Dubravko Baričević u prigodi obilježavanja 121. godišnjice organiziranog prijevoza u Zagrebu.

Na konferenciji za novinare u ZET-u Baričević je izrazio nadu u još bolje rezultate iduće godine te istaknuo kako zbog “trenutka u kojem živimo” neće biti velikih, investicijskih i novih radova, ali će se neke autobusne linije produžiti te otvoriti neke nove.

Izrazio je nadu da će uskoro doći i do novih tramvajskih linija, povezivanja sjevera i juga grada te podsjetio da ZET sudjeluje i u projektu integriranog prijevoza kojim se želi poboljšati povezanost Zagreba s županijama koje mu gravitiraju, a koji će aplicirati i za sredstva iz fondova Europske unije. Od 3. rujna ZET primjenjuje jesenski, intenzivniji vozni, a izvršni direktor za promet Ivan Miličević istaknuo je da imaju 15 dnevnih tramvajskih linija i četiri cijelonoćne, a u autobusnom prometu 130 dnevnih linija i četiri cijelonoćne.

Miličević je najavio da planiraju od početka iduće godine da linija 107 (Jankomir-Žitnjak) vozi cijelodnevno te subotom i nedjeljom pojačano. Na današnji dan 1891. s mjesta današnjeg Tehničkog muzeja tračnicama dugima samo osam kilometara krenuo je prvi tramvaj kojeg je vukao konj. Taj se događaj smatra prvim oblikom organiziranog tramvajskog prijevoza u Zagrebu i obilježava se kao Dan ZET-a.

(Hina/pd)

Komentari (3)
Pogledajte sve

Bolji rezultat su mogli imati sa prošlom cijenom karte od 8 kn samo se trebalo malo bolje organizirati i početi raditi. Problem je što u tvrtki, kao i kod većine ostalih javnih tvrtki, caruje nepotizam odnosno ne možeš bližu i širu rodbinu pozvati na odgovornost. [bye]

“Genijalno… ”

HaoRen, 05.09.2012. u 18:09
Poskupljenje karata ZET-a i pojačane kontrole dovele su do smanjenja negativnog poslovnog rezultata u ovoj godini

Dakle, poskupili smo, uveli svako malo kontrole no idalje smo u gubitku ! Neka gospodin da tocne brojke, pogotovo brojku koliko je karata i pokaza bilo prodano prije , a koliko ih je prodano u istom razdoblju sada nakon poskupljenja vjerujem da bi to bilo jako zanimljivo za pogledati.. Nekako imam osjecaj da broj prodanih stagnira ili mozda cak pada jer puno ljudi prelazi na bicikle pa cak i osobni auto jer je nekad jeftiniji nego placati pokaz ZETu sto je nonsens !, Prihodi su vjerojatnonarasli jer su cijene vece, a oni koji moraju kupiti kartu moraju pa ju i kupuju neovisno o cijeni…

Gospoda u ZETu moraju razumjeti da vožnja s njima ne vrijedi 15kn, realna cijena karte je 5kn s obzirom na kvalitetu usluge koju pružaju..Ako mi od Glavnog kolodvora do kuće treba 15kn za autobusnu kartu, a mogu doci za 25kn s taksiem neka pogode koju opciju cu odabrati, pogotovo ako nas je više..Radije bi i po kiši na posao išao biciklom umjesto da platim 15kn za autobus koji ću prvo čekati 20min, onda če ih doći 2 za redom oba prekrcana, jedva ću ući unutra od gužbe i nakon pola sata neugodne vožnje sav naživciran doči na posao….

Za takve astronomske cijene koje tražite morate dati i razmjernu uslugu, inaće će ljudi jednostavno vaše usluge prestati koristiti !

Naslov bi trebao biti:

Najskuplja usluga u Europi, gestapovske kontrole i još uvijek poslujemo s minusom.

New Report

Close