WMF ćemo pamtiti po Čačiću, Mudriniću i Tedeschijevom ‘hard talku’

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2012. u 16:50

U Rovinju je završen peti Weekend Media Festival koji je u tri dana u prostore stare Tvornice duhana privukao 4.000 gostiju, koji su u četiri dvorane mogli birati iz bogatog programa u kojem je sudjelovalo više od stotinu predavača i panelista.

Najveći interes izazvali su novi formati odnosno programi poput “Hard Talka”, u kojemu su gosti bili predsjednik Uprave Atlantic grupe Emil Tedeschi te veterani regionalne medijske scene Goran Milić i Aleksandar Tijanić, ističu organizatori.

>>> Tedeschi se ‘opekao’ s RTL-om i Danasom: Ne pokrećem nove niti preuzimam stare novine

>>> Tedeschi: Ne vidim veliku razliku između ljevice i desnice u Hrvatskoj

Veliki interes sudionika izazvala je i jučerašnja panel rasprava o budućnosti Hrvatske i regije, u kojoj su sudjelovali prvi potpredsjednik hrvatske Vlade Radimir Čačić i predsjednik Uprave T-HT-a Ivica Mudrinić. Tom je prigodom Čačić najavio da će se prvi učinci rada ove Vlade vidjeti u zadnjem tromjesečju ove godine, početak sljedeće godine bit će loš, ali onda će drugo i treće tromjesečje biti bolje. Mudrinić je ponovno upozorio na sporost administracije i skup kapital kao glavne prepreke rastu investicija te pozvao da se promovira vizija da nećemo živjeti bolje ako ne privučemo i pozdravimo kapital.

>>> ‘Ne možemo biti konkurentni ako nam je javni servis kao u 19. stoljeću’

>>> Čačić: Gospodarski rast dolazi 2013. godine

Na panelu o stanju novinarstva istaknuto je kako novinarstvo nije nikada nije bilo produktivnije nego danas, proizvodnja sadržaja i konkurencija veće su nego ikada, kao i broj platformi na kojima se taj sadržaj objavljuje. Novost na ovogodišnjem Weekendu je i program “Pogled preko plota”, format u kojem su medijski stručnjaci predstavili tržišta šest država sljednica bivše Jugoslavije. Tijekom festivala razgovaralo se i o TV rejtingu i sportskim sponzorstvima, a predstavljeno je i globalno tržište internetskih igrica te inovacije u medijima.

Također prvi put na Weekendu, u suradnji s HURA-om održana je revija regionalne marketinške produkcije i najbolje oglašivačke prakse, pod nazivom “BalCannes”. Od 101 rada 52 agencije iz šest zemalja prikazano je 25 najzanimljivijih projekata. Na Weekendu je održana i 13. konferencija za odnose s javnošću HUOJ-a.

U sklopu petog Weekend Media Festivala predstavljen je i niz novih projekata. Hrvatski Telekom najavio je primjerice strateški sporazum s Googleom, čime je postao prvi Google AdWords Premier partner u Hrvatskoj.

>>> Ovaj sporazum HT-a s Googleom zanimat će male i srednje poduzetnike

Predstavljena je digitalna strategija istarskog turizma, koja je nakon četiri mjeseca provedbe stekla 33.000 novih fanova na Facebooku i 500 novih pratitelja na Twitteru.

Peto izdanje Weekend Media Festival ugostilo je oko 4000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe i Amerike, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista iz cijele regije.

(Hina/pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close