Vodafone Group Plc, najveći svjetski operater mobilne telefonije po tržišnoj vrijednosti, objavio je kako će se podijeliti u tri organizacijske jedinice od kojih će jedna pokrivati uhodana tržišta, druga nova tržišta zemalja u tranziciji, a treća će pratiti i razvijati nove tehnologije. Cilj reorganizacije je rezanje troškova na starim tržištima te povećanje profitabilnosti na onim novoosvojenim. Nova organizacijska struktura stupa na snagu 1. svibnja. Kako je usporio rast na tradicionalnim tržištima Vodafona, izvršni direktor kompanije, Arun Sarin, je krenuo u trošenje 20 milijardi dolara teškog budžeta za akvizicije. Kupljene su kompanije u Indiji, Južnoj Africi i Turskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu