Veneto banka objavila je poslovne rezultate za 2011. godinu iz kojih je vidljiv rast u svim segmentima poslovanja, stoji u današnjem priopćenju banke. Tako je 2011. godine u odnosu na 2010. godinu broj korisnika kreditnih kartica povećan za 42 posto, dok je broj korisnika debitnih kartica veći za 26 posto. Rastao je i broj korisnika Internet bankarstva, i to za 34 posto u godini dana.
U 2011. godini banka je isplatila 17 posto više kredita u odnosu na godinu ranije te je ostvareno 12 posto više depozita u istom razdoblju. Sam broj klijenata banke u 2011. godini povećao se za 5 posto.
Predstavljajući poslovne rezultate Veneto banke d.d., koja na domaćem tržištu posluje već šest godina, Fernando Zavatarelli, zamjenik predsjednika Uprave Veneto banke je istaknuo: ‘’Veneto banka je moderna financijska institucija čiji je cilj biti inovativna i samostalna banka koja osigurava kvalitetne usluge te proizvodi trajne vrijednosti za svoje vjerne klijente i zaposlenike, uz poštivanje moralnih načela i preuzimanje društvene odgovornosti. Prodajna mreža Veneto banke d.d danas ima uhodanu organizaciju poslovanja s fizičkim i pravnim osobama uz ponudu proizvoda izrazito konkurentnih na bankarskih tržištu.’’
Preliminarni pokazatelji poslovanja Veneto banke d.d. u prvom kvartalu 2012. godine pokazuju daljnju tendenciju rasta. Tako je do 31. ožujka 2012. godine ostvaren planirani cilj u broju novootvorenih računa i izdanih kreditnih kartica, dok je taj cilj u segmentu debitnih kartica čak i premašen za 5 posto, ističe se u priopćenju.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu