Valicon: Vegeta, Cedevita i Jamnica najjači brendovi u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 29. listopad 2011. u 15:30

Coca Cola, Milka i Argeta vodeći su brendovi robe široke potrošnje u regiji, dok su na hrvatskom tržitšu to Vegeta, Cedevita i Jamnica.



PXL

Rezultati su to istraživanja koje drugu godinu zaredom provodi agencija Valicon, a provedeno je u svibnju u zemljama regije, među 1.000 do 1.500 ispitanika po zemlji. Kada je riječ o regionalnim brendovima valja napomenuti da se radi o brendovima s područja bivše Jugoslavije, što predstavlja tržište od 22 milijuna ljudi.

Poredak vodećih u regiji nije se značajnije promijenio u odnosu na 2010., a od hrvatskih brendova, Vegeta i Cedevita, zauzimaju visoko 5. i 6. mjesto. Snaga brendova izračunata je na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korištenja od strane potrošača, a brend je definiran kao potrošački brend koji se koristi za proizvod unutar pojedinačne kategorije.

Najjačih 25 brendova široke potrošnje – ex-Jugoslavija 2011.

1. Coca Cola
2. Milka
3. Argeta
4. Paloma – maramice
5. Vegeta
6. Cedevita
7. Cockta
8. Nivea
9. Nescafe
10. Fanta
11. Dorina
12. Domaćica
13. Gillette
14. Jaffa (Crvenka)
15. Fructal
16. Smoki
17. Lenor
18. Paloma – toaletni
19. Negro
20. Orbit
21. Bravo
22. KIKI
23. Pepsi
24. Snickers
25. Životinjsko carstvo

Najjačih 10 brendova široke potrošnje – Hrvatska 2011

1. Vegeta
2. Cedevita
3. Jamnica
4. Zvijezda ulje
5. Coca Cola
6. Domaćica
7. Dorina
8. Franck čaj
9. Paloma – maramice
10. Aquafresh

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close