Prodaja automobila na američkom tržištu u veljači je poskočila čak 27 posto, nadmašivši najoptimističnije prognoze analitičara, zahvaljujući privlačnim akcijskim ponudama.
U veljači je indeks prodaje, koji služi kao prvi pokazatelj stanja američke potražnje, bio najviši od kolovoza 2009. kada je vladin program “gotovina za krntije” potaknuo kratkotrajnu navalu na auto-salone. Pripadnici industrije takav neočekivano snažan rast pripisuju istodobno i privlačnosti posebnih ponuda, uključujući jeftinije leasing pakete, ali i pojačanom povjerenja potrošača te lakšoj dostupnosti kredita. U 12-mjesečnom razdoblju zaključno s krajem veljače na američkom je tržištu prodano 13,4 milijuna vozila, pokazuju podaci tvrtke za analizu podataka Autodata. U prosincu i siječnju odgovarajuća brojka iznosila je 12,6 milijuna.
(Hina/pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu