Registracija na portal Poslovni.hr je besplatna. Registracijom postajete dio najveće regionalne poslovne i financijske internet zajednice. Članovi se mogu povezivati s drugim članovima portala koristeći komunikacijske alate (forum, privatne poruke, liste prijatelja i dr.)
Kako bismo Vam poslali novu lozinku, molimo Vas da unesete e-mail adresu koju ste koristili prilikom registracije na portalu.
29. lipanj 2011.
Televizijske reklame za brzu hranu doista kod djece bude želju za njom, osobito ako puno gledaju televiziju, pokazali su rezultati istraživanja objavljeni u medicinskom časopisu Pediatrics.
Istraživanje je provedeno u trenucima kad, u sklopu borbe protiv debljine, jačaju pozivi na zabranu reklama za "junk food" namijenjenih djeci. Posljednja je to učinila američka Akademija pedijatrije kad je u ponedjeljak objavila naputak o reklamama za brzu hranu. Ispitivanja provedena na ciljanoj skupini djece u dobi od 6 do 13 godina, koje je vodila ekipa na čelu s Emmom Boyland s Liverpoolskog sveučilišta, pokazala su da su DVD-ovi s reklamama za brzu hranu i slatkiše kod djece pobuđivala glad za tim proizvodima. Djeca obuhvaćena istraživanjem iskazivala su veću želju za slatkom i masnom hranom nakon gledanja reklama za "junk food" nego onih dana kad su gledala reklame za igračke. To se osobito odnosilo na djecu koja su gledala puno televiziju. (pd)
Facebook Croportal MySpace Delicious
Komentiraj članak Podijeli s drugima Pošalji članak Rss Ispiši članak Smanji slova Broj glasova: 0 | Prosjek: 0%