Trusted Brand 2010: 24 sata – novine s najviše povjerenja

Autor: Poslovni.hr , 15. rujan 2010. u 13:05

Prema istraživanju Trusted brand 2010, provedenom među čitateljima Readers digesta, 24 sata su dnevne novine kojima ispitanici najviše vjeruju.

Od 9 dnevnih novina, 34,8 ispitanika je najviše povjerenja ukazalo 24 sata. Na drugom mjestu je Jutarnji list (21,6 posto) ,a treći je Večernji list (21 posto). Slijede Novi list (9,9 posto) te Slobodna Dalmacija (5,4 posto). Među onima koji su naveli 24 sata njih 91,1 posto kupuju taj list, a 43,9 posto su ga preporučili i drugima. Ispitanici najviše ocjenjuju cijenu i upotrebljivost proizvoda, a prosječna ocjena 24 sata je visokih 4,45.




Istraživanje je provedeno među naručiteljima časopisa Reader’s Digest u Hrvatskoj od 20. svibnja do 15. lipnja 2010 godine. Naručitelji su samostalno popunjavali upitnike koje su primili poštom te je od 7.000 mogućih ispitanika njih 803 pokazalo svoje povjerenje pojedinim robnim markama kojima najviše vjeruju. Analizu istraživanja je provela nezavisna agencija za istraživanje tržišta Mediana Fides iz Zagreba, a istraživanje podupire i Hrvatska gospodarska komora.

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close