Indijski autoproizvođač Tata Motors u protekloj je fiskalnoj godini, koja je završila krajem ožujka, zabilježio prvi godišnji gubitak u zadnjih sedam godina zbog snažnog pada prodaje luksuznih modela.
Neto gubitak Tata Motorsa u promatranom je razdoblju iznosio 25 milijardi rupija (520 milijuna dolara), dok je u prethodnoj godini poslovao s profitom od 22 milijarde rupija, prenosi Reuters. Na lošije rezultate najveći su utjecaj imali brandovi Jaguar i Land Rover koje je indijska kompanija u lipnju 2008. kupila od američkog Forda.
Taj je odjel zabilježio godišnji gubitak prije poreza od 18 milijardi rupija jer globalna recesija i nezaposlenost najviše pogađaju prodaju luksuznih modela u Europi i SAD-u. Land Rover je tako isporučio 120.000 vozila, odnosno 78.000 manje od prethodne godine, dok je Jaguar prodao 47.000 automobila ili 1.000 manje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu